مطالب مرتبط:
پرداخت خسارات حیات وحش به باغداران و کشاورزان/ حفاظت از محیط زیست با مشارکت مردم و بخش خصوصی
قالیباف قربانی اصلی است، محصولی یک بازنده /به زودی حملات تیم قالیباف به دولت کلید می خورد /سبد رأی جامعه منتقد در انتخابات مشارکت نکردند
بستر قانونی برای مشارکت مردمی در حفاظت از محیط زیست فراهم شد
روزنامه شرق: قالیباف قربانی اصلی است، محصولی یک بازنده /به زودی حملات تیم قالیباف به دولت کلید می خورد /سبد رأی جامعه منتقد در انتخابات مشارکت نکردند
به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی: رهبر انقلاب سه اصله نهال کاشتند + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 14:402024-03-05سياسي

مشارکت مردم رکن اصلی حفاظت از منابع طبیعی است


مشارکت مردم از ارکان اصلی حفاظت از منابع طبیعی و تحویل آن به نسل آینده کشور است.

- ایسنا/زنجان رییس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: مشارکت مردم از ارکان اصلی حفاظت از منابع طبیعی و تحویل آن به نسل آینده کشور است.

سعید بهاوری امروز (سه شنبه 15 اسفند ماه) در مراسم روز درختکاری ابهر، عنوان کرد: امیدواریم همه درختانی که امروز کاشته شد به ثمر بنشیند تا آیندگان نیز بتوانند از منافع آن بهره مند شوند؛ همان طور که گذشتگان درخت کاشته و ما امروز از ثمرات آن استفاده می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت مردم از ارکان اصلی حفظ و نگهداری از منابع طبیعی است، تصریح کرد: با توجه به همین موضوع از مردم و شهروندان درخواست داریم با طبیعت و منابع طبیعی مهربان باشند.

این مسئول با بیان اینکه انسان ها با قطع درختان در منابع طبیعی دست برده اند، ادامه داد: منابع طبیعی شهر ابهر نیز از این قاعده مستثنی نبوده است به طوری که شاهد قطع درختان در نقاط مختلف شهرستان هستیم .

بهاوری با توضیح اینکه برای کمک به منابع طبیعی و بهره مندی از فضای سبز و همچنین داشتن آب و هوای سالم باید تلاش شود در جای جای ابهر درخت غرس کنیم، متذکر شد: این درختان باید مقاوم به کم آبی بوده و متناسب با آب و هوای شهر باشند.


برچسب ها: منابع طبیعی - مشارکت مردم - حفاظت از منابع - طبیعی - منابع - مشارکت - مردم
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم رکن اصلی حفاظت از منابع طبیعی است

مشارکت مردم رکن اصلی حفاظت از منابع طبیعی است