مطالب مرتبط:
زنگ احسان و نیکوکاری در 1300 مدرسه استان زنجان نواخته شد
احسان و نیکوکاری ابزاری در جهت رشد انسان است
احسان و نیکوکاری از منظر قرآن کریم و شهدا
خواهران طلبه باید برای ارشاد جامعه نقش آفرینی کنند
آموزش دو هزار نفر توسط خانه های احسان در ایلام
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 12:352024-03-04سياسي

افراد تاثیرگذار نقش بسزایی در ایجاد روحیه احسان و نیکوکاری در جامعه دارند


قطعاً انسانی که برای رضای خداوند قدم خیری برمی دارد و دلی را شاد می کند جزو محسنین خواهد بود و در این مسیر افراد تاثیرگذار می توانند نقش بسزایی در ایجاد روحیه احسان و نیکوکاری در جامعه ایفا کنند.

- ایسنا/لرستان امام جمعه موقت خرم آباد گفت: قطعاً انسانی که برای رضای خداوند قدم خیری برمی دارد و دلی را شاد می کند جزو محسنین خواهد بود و در این مسیر افراد تاثیرگذار می توانند نقش بسزایی در ایجاد روحیه احسان و نیکوکاری در جامعه ایفا کنند.

حجت الاسلام بهروز شمسی فر امروز بیست ویکم اسفندماه در مراسم گلریزان پویش توشه عاشقی که به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان و همکاری جهاد دانشگاهی استان در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خرم آباد برگزار شد، بر انجام کارهای خیر و خدمت رسانی به قشر محروم تاکید کرد و افزود: نیکوکاری از نظر عرف، عقل و شرع امری پسندیده است و از اهمیت و جایگاه بلندی در رفتارهای اجتماعی برخوردار است.

وی بیان کرد: از نظر قرآن، احسان و نیکوکاری یکی از مهم ترین ابزارهای تکاملی بشر به شمار می رود و موجب می شود تا انسان به جایگاهی برسد که شایسته مقام انسانیت، کرامت و شرافت اوست که به عنوان اشرف مخلوقات انتخاب و به کائنات معرفی شده است.


برچسب ها: احسان و نیکوکاری - نیکوکاری - تاثیرگذار - جهاد دانشگاهی - دانشگاه - کمیته امداد امام خمینی - دانشگاه علمی کاربردی
آخرین اخبار سرویس:

افراد تاثیرگذار نقش بسزایی در ایجاد روحیه احسان و نیکوکاری در جامعه دارند

افراد تاثیرگذار نقش بسزایی در ایجاد روحیه احسان و نیکوکاری در جامعه دارند