مطالب مرتبط:
فتوتیتر | انتظار فرج یعنی آراستگی و جمال درونی
روحیه شهادت طلبی باید به سایر نسل ها انتقال یابد
پرسپولیس چشم انتظار هواداران برای خرید بلیت
پرسپولیس چشم انتظار هواداران
هوای سرد و بارانی در انتظار گیلان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 اسفند 1402 ساعت 14:152024-03-08سياسي

شهادت طلبی از ضروریات انتظار فرج است


خطیب نمازجمعه قرچک در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب ، شهادت طلبی را از ضروریات انتظار فرج خواند.

- ایسنا/تهران خطیب نمازجمعه قرچک در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب ، شهادت طلبی را از ضروریات انتظار فرج خواند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی امام جمعه قرچک در خطبه دوم نمازجمعه این هفته شهرستان 18 اسفند 1402 پس از دعوت مجدد خود و همگان به تقوای الهی با اشاره به آیه 54 سوره بقره و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی گفت: 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) است؛ شهدا مالک سلامتی، امنیت، آرامش، علم، زندگی و عزت ما شهدا هستند.

وی در ادامه با اشاره به سخن مقام معظم رهبری افزود: توجه و تکریم به عظمت شهدا برای آینده کشور حیاتی است، فرهنگ ایثار را باید از شهدا بیاموزیم آنها فدای امنیت و آسایش دیگران شدند.

اسماعیلی افزود:یکی از اهداف بزرگ این نظام و مسئولین بنیاد شهید رساندن پیام شهدا به جوانان امروزی است؛ نسلی که تشنه روحیه جوانمردی، شجاعت و شهامت هستند چراکه اگر نتوانیم الگوهای حقیقی را معرفی کنیم دشمن الگوهای کاذب را معرفی می کند.


برچسب ها: شهید انقلاب - بنیاد شهید - انتظار فرج - شهادت طلبی - انقلاب اسلامی - سالروز - نمازجمعه
آخرین اخبار سرویس:

شهادت طلبی از ضروریات انتظار فرج است

شهادت طلبی از ضروریات انتظار فرج است