مطالب مرتبط:
کاظمی قمی: آمریکا سیاست ناامن سازی و حمایت از تروریسم را دنبال می کند
جاعلان دیجیتال در سیاست آمریکا و فناوری که هوش از سر رای دهندگان می پراند
کلیدواژه اصلی سیاست خارجی خاورمیانه ایِ آمریکا چیست؟
روایت کاظمی قمی از جزییات نشست دوحه
آمریکا: برای دستیابی به آتش بس موقت در غزه تلاش می کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 18:552024-02-21سياسي

کاظمی قمی: آمریکا سیاست ناامن سازی را دنبال می کند، باید درباره حفاظت مرزی جدی باشیم


نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان گفت «یکی از مسائلی که کشور با جدیت دنبال می کند، مساله انسداد فیزیکی مرز با افغانستان است.

مساله فقط افغانستان نیست؛ - نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان گفت یکی از مسائلی که کشور با جدیت دنبال می کند، مساله انسداد فیزیکی مرز با افغانستان است.

مساله فقط افغانستان نیست؛ آمریکایی ها همچنان سیاست ناامن سازی و حمایت از تروریسم را دنبال می کنند و حتما باید نسبت به حفاظت مرز جدی باشیم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رییس جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان در نشست خبری که عصر روز چهارشنبه در نمایشگاه رسانه های ایران برگزار شد، گفت: بعد از عملیات طوفان الاقصی و تجاوز رژیم کودک کش صهیونیستی که با سلاح های آمریکایی دست به کشتار مردم غزه زد، شاهد شهادت تعداد قابل توجه خبرنگاران و تصویربرداران رسانه ها به طور سابقه بودیم که حتی در جنگ های جهانی اول و دوم هم این آمار را نداریم.

یکی از تلاش های دشمن این است ذائقه اخلاقی و دینی مردم را تغییر دهد، از این رو فعالیت رسانه ها برای مقابله با این هجمه بسیار مهم است .

کاظمی قمی در ادامه درباره نشست دوحه که به عنوان نماینده ایران در آن حضور داشته است، گفت: جمهوری اسلامی از هر نوع ابتکار سازنده که به بهبود شرایط امنیتی، اقتصادی


برچسب ها: افغانستان - رییس جمهور - رییس جمهوری اسلامی ایران - نماینده - رژیم کودک کش صهیونیستی - آمریکا - جمهوری اسلامی ایران
آخرین اخبار سرویس:

کاظمی قمی: آمریکا سیاست ناامن سازی را دنبال می کند، باید درباره حفاظت مرزی جدی باشیم

کاظمی قمی: آمریکا سیاست ناامن سازی را دنبال می کند، باید درباره حفاظت مرزی جدی باشیم