مطالب مرتبط:
صنعا خطاب به آمریکا و انگلیس: حملات دردناک تری در راه است
هشدار درباره صدور قطعنامه علیه ایران در شورای حکام/ حمله نظامی آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ واکنش آمریکا به باز بودن کانال های دیپلماتیک با ایران/ سفر فرستاده ویژه بایدن به لبنان
پاسخ ما به همدستان آمریکا و انگلیس غافلگیرکننده است
پاسخ ما به همدستان آمریکا و انگلیس غافلگیرکننده است
هشدار پیونگ یانگ نسبت به ادامه رزمایش های کره جنوبی و آمریکا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 18:502024-03-05بين الملل

صنعاء خطاب به آمریکا و انگلیس: حملات دردناک تری در راه است


وزیر دفاع یمن ساعاتی پس از بیانیه نیرو های مسلح کشورش در خصوص هدف قرار دادن یک کشتی اسراییلی بنام MSC SKY در خلیج عدن (دریای عربی) با موشک های ضدکشتی پیام هشدار شدیداللحنی برای آمریکا و انگلیس ارسال کرد.

- صنعاء خطاب به آمریکا و انگلیس: حملات دردناک تری در راه است وزیر دفاع یمن ساعاتی پس از بیانیه نیرو های مسلح کشورش در خصوص هدف قرار دادن یک کشتی اسراییلی بنام MSC SKY در خلیج عدن (دریای عربی) با موشک های ضدکشتی پیام هشدار شدیداللحنی برای آمریکا و انگلیس ارسال کرد.

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن سرلشکر محمد ناصر العاطفی امروز سه شنبه به آمریکا و انگلیس درباره غافلگیری های جدید و دردناک تر در نبرد دریایی هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشجو، وزیر دفاع یمن ساعاتی پس از بیانیه نیرو های مسلح کشورش در خصوص هدف قرار دادن یک کشتی اسراییلی بنام MSC SKY در خلیج عدن (دریای عربی) با موشک های ضدکشتی پیام هشدار شدیداللحنی برای آمریکا و انگلیس ارسال کرد.

به نوشته وبگاه شبکه المیادین، وی تصریح کرد: مرحله بعد برای تحولات گسترده باز است و نیرو های مسلح یمن کارت های زیادی دارند که هنوز از آن ها استفاده نکرده اند .

وزیر دفاع یمن افزود: به آمریکایی ها و انگلیسی ها هشدار می دهیم که آنچه در راه است دردناک تر و فراتر از همه انتظارات در رویارویی های دریایی خواهد بود .


برچسب ها: وزیر دفاع یمن - وزیر دفاع - آمریکا - انگلیس - اسراییلی - خلیج عدن - کشتی
آخرین اخبار سرویس:

صنعاء خطاب به آمریکا و انگلیس: حملات دردناک تری در راه است

صنعاء خطاب به آمریکا و انگلیس: حملات دردناک تری در راه است