مطالب مرتبط:
آموزش های فنی و مهارتی موجب رونق تولید و اقتصاد می شود
استخدام کارمند اداری در مجتمع آموزشی فنی حرفه ای آپادانا در تبریز
افزایش 50 درصدی بودجه سال آینده شهرداری اصفهان از مدل های جدید مالی
کلنگ زنی آموزشکده فنی و حرفه ای دختران اردکان
جزییات «طرح سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی» در ایران / سرمایه گذاری 100 میلیون تومانی در ازای تمدید سکونت، خدمات بانکی، تحصیل در مدارس، دانشگاه ها و مراکز فنی و حرفه ای / قسط بندی ماهیانه 10 میلیونی و 5 میلیونی برای متقاضایان هم در نظر گرفته شده / فاز اول این طرح به صورت آزمایشی در اس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1402 ساعت 12:452024-02-24سياسي

ضرورت توجه مجلس آینده به بودجه آموزش فنی و حرفه ای


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان با اشاره به اهمیت انتخابات و ضرورت شرکت مردم، بر لزوم توجه مجلس آینده به سازمان آموزش فنی و حرفه ای در بودجه ها تاکید کرد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان با اشاره به اهمیت انتخابات و ضرورت شرکت مردم، بر لزوم توجه مجلس آینده به سازمان آموزش فنی و حرفه ای در بودجه ها تاکید کرد.

شهرام ملایی هزاروندی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، این دوره از انتخابات بسیار حساس است و بنابراین وظیفه شرعی ما است که مردم و همکاران خود را تشویق کنیم تا 11 اسفند شاهد حضور گسترده آحاد مردم پای صندوق های رای باشیم.

وی ادامه داد: بخش زیادی از مخاطبان ما جوانان هستند و از این طریق برای حضور در انتخابات اطلاع رسانی کردیم و اقدامات و دستاوردهای انقلاب و دولت تبیین شد تا با حضور گسترده مردم، تمامی نقشه های شوم استکبار جهانی و دشمنان اسلام که امروزه در فضای مجازی به صورت ویژه روی این مساله کار می کنند، خنثی شود و بار دیگر شاهد اقتدار جمهوری اسلامی در صحنه انتخابات باشیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: یکی از دغدغه های همه مسئولان و مردم، اشتغال است.

آموزش های فنی و حرفه ای نقش کلیدی در ایجاد اشتغال دارند و می توان گفت که هیچ دستگاهی به اندازه فنی و حرفه ای ن


برچسب ها: آموزش فنی و حرفه ای - فنی و حرفه ای - سازمان آموزش فنی و حرفه ای - آموزش فنی - فنی و حرفه ای خوزستان - انتخابات - سازمان آموزش فنی
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه مجلس آینده به بودجه آموزش فنی و حرفه ای

ضرورت توجه مجلس آینده به بودجه آموزش فنی و حرفه ای