مطالب مرتبط:
نتانیاهو طرح اداره نوار غزه پس از جنگ را ارائه کرد / نوار غزه توسط مقامات محلی با تجربه و حرفه ای مدیریت خواهد شد / اسراییل قادر خواهد بود در سرتاسر نوار غزه دست به عملیات نظامی بزند / ساکنان غزه هم به جز بخشی که برای نظم عمومی خواهد بود، غیرمسلح خواهند شد
2 گاف عجیب ارتش اسراییل در جنگ غزه
مادرید: تا زمانی که جنگ علیه غزه ادامه دارد، هیچ سلاحی به اسراییل نمی فروشیم
مخالفت امریکا با اشغال مجدد غزه توسط اسراییل
آمریکا و بایدن مسئول نسل کشی اسراییل در غزه هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1402 ساعت 15:352024-02-24بين الملل

رکوردزنی دو کشور اسلامی در صادرات محصولات به «اسراییل» در جریان جنگ غزه


وزارت کشاورزی رژیم صهیونیست فهرستی از کشورهایی را منتشر کرد که از آغاز جنگ غزه در اوایل اکتبر گذشته تا کنون، همچنان به صادرات میوه و سبزیجات و مرکبات به این رژیم ادامه می دهند.

- رکوردزنی دو کشور اسلامی در صادرات محصولات به اسراییل در جریان جنگ غزه وزارت کشاورزی رژیم صهیونیست فهرستی از کشورهایی را منتشر کرد که از آغاز جنگ غزه در اوایل اکتبر گذشته تا کنون، همچنان به صادرات میوه و سبزیجات و مرکبات به این رژیم ادامه می دهند.

بیانیه های وزارت کشاوری رژیم صهیونیستی نشان می دهد که از هشتم اکتبر گذشته تا 11 فوریه جاری، شرکت هایی از ترکیه و اردن بیشترین صادرات محصول را به فلسطین اشغالی داشته اند.

بر اساس این گزارش، شرکت هایی از 24 کشور از زمان آغاز جنگ غزه، سبزیجات و میوه جات مورد نیاز رژیم اسراییل را تامین کرده اند.

این شرکت ها همچنین به این رژیم در حل بحران امنیت غذایی کشاورزی حاکم بر این رژیم و کاستن از فشار افزایش قیمت ها در نتیجه کمبود محصولات، کمک کرده اند.

به دنبال عملیات طوفان الاقصی ، شهرک نشینان مستقر در منطقه اشغالی غلاف غزه در بخش کشاورزی متضرر شده و هزاران کارگار بیکار شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالعالم، شرکت هایی از ترکیه و اردن دو برابر بیشتر از بقیه 22 کشور مذکور در فهرست وزارت کشاورزی این رژیم، به فلسطین اشغالی سبزیجا


برچسب ها: رژیم صهیونیست - صادرات - رژیم - جنگ غزه - میوه و سبزیجات - وزارت کشاورزی - صهیونیست
آخرین اخبار سرویس:

رکوردزنی دو کشور اسلامی در صادرات محصولات به «اسراییل» در جریان جنگ غزه

رکوردزنی دو کشور اسلامی در صادرات محصولات به «اسراییل» در جریان جنگ غزه