مطالب مرتبط:
ادامه بارش برف و باران؛ هوای تهران در روزهای آینده چطور است؟
پیش بینی هواشناسی نسبت به وضعیت هوای تهران طی 3 روز آینده
پیش بینی وضعیت جوی مازندران در 7 روز آینده
راه اندازی پویش «آینده حتمی و نزدیک جهان» در قزوین
پیش بینی ترسناک جهانی از آب و هوای یک سال آینده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 13:102024-02-21اجتماعي

وضعیت هوای قزوین طی روزهای آینده


کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: تا پایان هفته روند افزایش نسبی دما را خواهیم داشت، از بعدازظهر شنبه تا ظهر روز دوشنبه فعالیت سامانه بارشی را در سطح استان داریم که این سامانه با خودش بارش برف و باران و وزش باد را به همراه دارد.

- ایسنا/قزوین کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: تا پایان هفته روند افزایش نسبی دما را خواهیم داشت، از بعدازظهر شنبه تا ظهر روز دوشنبه فعالیت سامانه بارشی را در سطح استان داریم که این سامانه با خودش بارش برف و باران و وزش باد را به همراه دارد.

مریم بهروزی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تا پایان هفته گذر امواج در سطح منطقه همچنان تداوم دارد که سبب می شود گاهی افزایش ابر را داشته باشیم و برای برخی مناطق بارش باران و برای ارتفاعات نیز برف پراکنده پیش بینی می شود، شب گذشته نیز در آوج 0.

6 میلی متر بارش برف را داشتیم.

وی ادامه داد: به لحاظ دمایی تا پایان هفته روند افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.

از بعدازظهر شنبه پنجم اسفند ماه، تا ظهر روز دوشنبه هفتم اسفند ماه، فعالیت سامانه بارشی را در سطح استان داریم که این سامانه با خودش بارش برف و باران و وزش باد را به همراه دارد.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: برای مناطق کوهستانی بارش برف با احتمال کولاک را انتظار داریم، ضمن اینکه همزمان با فعالیت این


برچسب ها: کارشناس اداره کل هواشناسی - پایان هفته - فعالیت سامانه بارشی - اداره کل هواشناسی - بارش برف و باران - افزایش نسبی دما - بارش
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت هوای قزوین طی روزهای آینده

وضعیت هوای قزوین طی روزهای آینده