مطالب مرتبط:
صحن جدید آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی (ع) افتتاح شد
صحن جدید آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع) افتتاح شد
صحن جدید آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی (ع)
حرم مطهر امام رضا (ع)
برپایی میزهای «پرسمان انتخابات» در حرم مطهر بانوی کرامت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 15:252024-02-28ورزشي

صحن جدید حرم مطهر آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی افتتاح شد


حرم مطهر آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی در 1800 متر مربع با حضور سرلشکر صفوی، علی اکبر صالحی و جمعی از خیرین افتتاح شد.

- حرم مطهر آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی در 1800 متر مربع با حضور سرلشکر صفوی، علی اکبر صالحی و جمعی از خیرین افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید یحیی صفوی- رییس هیئت امنای آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع) - صبح امروز در آیین افتتاح صحن جدید امامزادگان اظهار کرد: طی 12 سال گذشته اقدامات قابل توجهی در این آستان به لحاظ فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، آموزشی، ورزشی و قضایی انجام شده و امروز به فضل الهی حرم این امامزادگان با 1800 متر زیربنا شامل شبستان، تربت خانه، گنبد و گلدسته ها برای استفاده زائران عزیز بهره برداری و به 8 هزار متر فضای ساخته شده قبلی اضافه شد.

صفوی ادامه داد: با حمایت سازمان اوقاف و امور خیریه و تلاش هیئت امنای این امامزادگان که همگی از پیشکسوتان دفاع مقدس و از چهره های فرهنگی و علمای شناخته شده سطح ملی و دانشگاهی و مهندسین مومن و کارآمد هستند، موفق شدیم یکی از تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند امامزادگان قطب فرهنگی شوند را تا حدودی محقق کنیم.

وی ادامه داد:این آستان حسابرس قانونی دارد و حجت الاسلام و المسلمین نوروزپور معاون بقاع متبرکه سازمان اوقاف به عنوان نماینده حجت الاسلام والمسلمین


برچسب ها: امامزادگان عینعلی و زینعلی - امامزادگان - علی اکبر صالحی - آستان - افتتاح - زینعلی - سازمان اوقاف و امور خیریه
آخرین اخبار سرویس:

صحن جدید حرم مطهر آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی افتتاح شد

صحن جدید حرم مطهر آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی افتتاح شد