مطالب مرتبط:
تشکر حسین امیرعبداللهیان از مواضع سلطنت عمان در حمایت از مردم فلسطین و غزه
بهشتی: دولت مستقل فلسطینی فقط روی کاغذ است/ایده دو دولتی شدنی نیست
تقی پور، نماینده مجلس: نسبت به انتخابات های گذشته وضعیت بهتری خواهیم داشت/ منحنی نظرسنجی ها از یک ماه و نیم پیش رو به افزایش هستند/ مردم ما آگاهی بالایی در جنگ نرم پیدا کردند/ در فضای سایبری جنگ است و مرزی هم نداریم
رمزگشایی از جنگ روانی علیه رهبران حماس
حمایت از حقوق مصرف کنندگان مسیر برندسازی را هموار می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 اسفند 1402 ساعت 14:302024-02-29بين الملل

امیرعبداللهیان: ایده رهبران فلسطینی تضمین کننده حقوق مردم و تغییردهنده مسیر جنگ است


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: ما از توقف نسل کشی و جنایات صهیونیست ها علیه غزه استقبال می کنیم و از همان ابتدای حملات رژیم اسراییل علیه غزه و کرانه باختری به صراحت اعلام کردیم که جنگ راه حل نیست.

- امیرعبداللهیان: ایده رهبران فلسطینی تضمینی برای امنیت پایدار در منطقه است وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: ما از توقف نسل کشی و جنایات صهیونیست ها علیه غزه استقبال می کنیم و از همان ابتدای حملات رژیم اسراییل علیه غزه و کرانه باختری به صراحت اعلام کردیم که جنگ راه حل نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حسین امیرعبداللهیان در مصاحبه با شبکه 4 انگلیس در جریان سفر به ژنو برای شرکت در پنجاه و پنجمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل با بیان مطلب فوق گفت: ما بارها تاکید کرده ایم که باید هرچه زودتر جنگ و کشتار مردم فلسطین متوقف شود و محاصره انسانی علیه مردم غزه از میان برداشته شود.

وی ادامه داد: من دو هفته پیش با رهبران حماس و برخی از گروه های مقاومت فلسطینی در منطقه ملاقات داشتم آنها ایده های بسیار مترقی مطرح کردند که هم تضمین کننده حقوق مردم فلسطین است و هم مسیر جنگ را تغییر می دهد می تواند تضمینی برای امنیت پایدار در منطقه باشد.


برچسب ها: امیرعبداللهیان - جمهوری اسلامی ایران - وزیر امور خارجه - جمهوری اسلامی - شورای حقوق بشر سازمان ملل - رژیم اسراییل - کرانه باختری
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: ایده رهبران فلسطینی تضمین کننده حقوق مردم و تغییردهنده مسیر جنگ است

امیرعبداللهیان: ایده رهبران فلسطینی تضمین کننده حقوق مردم و تغییردهنده مسیر جنگ است