مطالب مرتبط:
راه اندازی نخستین کتابخانه سیار سبز کشور در استان قزوین
حجت الاسلام نخعی به عنوان معاون قضایی دادگستری کل استان کرمان منصوب شد
هشدار رییس پلیس راه استان ایلام به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی
هشدار نارنجی هواشناسی برای 14 استان/ بارش شدید باران در راه این استان ها
افزایش تلفات رانندگی درمحورهای جنوب استان کرمان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1402 ساعت 19:302024-03-18فناوري

با راه اندازی 19 سایت، 43 روستای دیگر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از نصب و ارتقاء 19 سایت تلفن همراه با مبلغ اعتباری 864 میلیارد ریال در یک ماه اخیر خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از نصب و ارتقاء 19 سایت تلفن همراه با مبلغ اعتباری 864 میلیارد ریال در یک ماه اخیر خبر داد.

حسین ساجدی عصر، 28 اسفندماه در جمع خبرنگاران گفت: در یک ماه اخیر با احداث 12 سایت جدید و ارتقاء هفت سایت در روستاهای شهرستان های بم، شهربابک، فاریاب، جیرفت، عنبرآباد، کرمان، کوهبنان، منوجان، نرماشیر، رفسنجان، انار، بافت، سیرجان و فهرج به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا کردند.

وی با اشاره به شتاب بخشی به روند اجرای شبکه ملی اطلاعات و توسعه زیرساخت های ارتباطی پایدار، پرسرعت و امن در مناطق روستایی اظهار کرد: در 43 روستای شهرستان های کرمان جمعاً 4974 خانوار و پوشش جمعیتی 16 هزار و 1086 نفر با اعتباری بالغ بر 864 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری با کیفیت مناسب به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان در افزود: در همین راستا با راه اندازی 19 سایت جدید تلفن همراه مجهز به تکنولوژی نسل دوم، سوم و چهارم و ارتقاء چند سایت به تکنولوژی نسل چهارم، هم استانی ها از اینترنت پرسرعت و خدمات منحصر به فرد آن برخوردار شد


برچسب ها: ارتباطات و فناوری اطلاعات - ارتباطات و فناوری - استان کرمان - کرمان - مدیرکل ارتباطات - فناوری اطلاعات - اینترنت پرسرعت
آخرین اخبار سرویس:

با راه اندازی 19 سایت، 43 روستای دیگر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند

با راه اندازی 19 سایت، 43 روستای دیگر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند