مطالب مرتبط:
نتایج انتخابات مجلس در حوزه های انتخابیه آستارا، بابل، بیرجند، نور، نوشهر، فسا و ... اعلام شد
انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند به دور دوم کشیده شد
انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند به دور دوم کشیده شد
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف دو مرحله ای شد
رییس ستاد انتخابات فارس: رای گیری در 2 حوزه انتخابیه استان پایان یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 اسفند 1402 ساعت 12:502024-03-02سياسي

انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند به دور دوم کشید


رییس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف دو مرحله ای شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف دو مرحله ای شد.

سیدمحمدرضا طالبی امروز شنبه 12 اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به منتخبین چهار حوزه انتخابیه استان خراسان جنوبی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: حضور حماسی و گسترده مردم مؤمن، ولایی و انقلابی خراسان جنوبی که باری دیگر برگ زرینی بر تاریخ افتخارات این استان افزودند، جای تشکر دارد.

وی بیان کرد: حضور تکلیف مدارانه تمامی نامزدهای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی را که با اخلاق مداری و قانون مداری، رقابت سالم و پرشوری را در استان رقم زدند، قابل تقدیر خواند.

طالبی در ادامه به تشریح نتایج شمارش آرای این دور از انتخابات پرداخت و با اشاره به اینکه این آمار به همان تربیت اعلام شده از سوی ستاد انتخابات وزارت کشور، ارائه می شود، گفت: محمد نصیری با کسب 25 هزار و 943 رأی از مجموع 86 هزار و 753 رأی صحیح به عنوان منتخب مردم شریف در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه اعلام می شود.


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - خراسان جنوبی - انتخابات - حوزه انتخابیه - انتخابات مجلس شورای اسلامی - شورای اسلامی - استان خراسان
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند به دور دوم کشید

انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند به دور دوم کشید