مطالب مرتبط:
سینمای ایران برای جشنواره بین المللی فیلم «برلیناله» بسیار حائز اهمیت است/مخاطبان و اعضای هیئت داوران، شیوه داستان سرایی ایرانی را تحسین می کنند
اسراییل در 140 روز تجاوز به غزه 2573 جنایت مرتکب شد
چرا رژیم صهیونیستی مجبور به انجام جنایت در رفح است؟
داستان عجیب مردی که با گوش کردن به مکالمات کاری همسرش میلیاردر شد!
نماهنگ/ داستان دوری و دلتنگی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1402 ساعت 23:502024-02-24حوادث

داستان سرایی عامل جنایت با کارد سلاخی!


جوان تبعه خارجی که همسرش را به طرز فجیعی و با کارد سلاخی  به قتل رسانده بود، درباره انگیزه خود از ارتکاب جنایت به داستان سرایی پرداخت و گفت:وقتی بنگ مصرف می کنم، از درون ذاتی افراد مطلع می شوم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، روز ‎شنبه بیست ویکم بهمن گذشته،جوان تبعه افغانستان که از چندین سال قبل و به طور غیر مجاز در مشهد زندگی می کرد، کارد سلاخی را بیرون کشید و ناگهان به سوی همسر 18ساله اش حمله ور شد و او را هدف ضربات کاردی قرارداد که دقایقی قبل خریده بود.

اطرافیان وی با دیدن این صحنه دلخراش،بلافاصله با نیروهای امدادی تماس گرفتند و زن جوان را به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد انتقال دادند اما تلاش کادر درمانی برای نجات وی به نتیجه نرسید و او درحالی جان سپرد که ضارب از خانه فرارکرده بود.

دقایقی بعد با گزارش این حادثه تکان دهنده به پلیس 110،گروهی از نیروهای کلانتری طبرسی شمالی عازم محل وقوع قتل شدند و با راهنمایی ها و دستورات قاضی ویژه قتل عمد مشهد،خیابان طبرسی 56(محل جنایت)را زیر چتر اطلاعاتی گرفتند چرا که قاضی محمودعارفی راد بر اساس شواهد موجود احتمال می داد عامل جنایت به صحنه حادثه بازگردد.

هنوز دقایقی از این دستور قضایی سپری نشده بود که ضارب با سر و وضعی خون آلود دوباره به خانه اش بازگشت تا اگر همسرش زنده مانده است دوباره او را به قتل


برچسب ها: کارد - نیروهای امدادی - جوان - داستان - کادر درمانی - طبرسی شمالی - گزارش
آخرین اخبار سرویس:

داستان سرایی عامل جنایت با کارد سلاخی!

داستان سرایی عامل جنایت با کارد سلاخی!