مطالب مرتبط:
معرفی 31 استان کشور در میدان های اصلی پایتخت
صدور سند کاداستری برای 88 درصد عرصه های کشور و نیمی از اراضی کشاورزی/ تعیین تکلیف بیش از 9 هزار نفر از قبولی های آزمون سردفتری/ تشریح 4 هدف اصلی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات/ اشکالات سند الکترونیکی ازدواج رفع شده اما برای حذف اسناد فیزیکی زود است
صدور سند کاداستری برای 88 درصد عرصه های کشور و نیمی از اراضی کشاورزی/ تعیین تکلیف بیش از 9 هزار تن از قبولی های آزمون سردفتری/ تشریح چهار هدف اصلی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات / اشکالات سند الکترونیکی ازدواج رفع شده اما برای حذف اسناد فیزیکی زود است
ظهروند: دستگاه سیاست خارجی با ظرفیت های دفاعی کشور همسوتر عمل کند
ظهره وند: دستگاه سیاست خارجی با ظرفیت های دفاعی کشور همسوتر عمل کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1402 ساعت 11:352024-03-18سياسي

مردم قهرمان اصلی میدان سیاست در کشور هستند


 مدیرکل جدید دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نقش مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران، فراتر از یک حضور تشریفاتی است.

- ایسنا/خراسان رضوی  مدیرکل جدید دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نقش مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران، فراتر از یک حضور تشریفاتی است.

عباس محمدیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در گذر تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی، همواره این مردم بوده اند که در بزنگاه های حساس، نقش آفرینی کرده و تاریخ را به نفع خود رقم زده اند.

از نهضت ملی شدن صنعت نفت تا انقلاب شکوهمنداسلامی، حضور آگاهانه و فعال مردم در عرصه های سیاسی، رمز پیروزی و تداوم این نظام الهی بوده است.

وی بیان کرد: در نظام مردم سالار دینی ایران، ولایت مردم و حاکمیت ملی، اساس حکومت است و به همین دلیل مقام معظم رهبری همواره بر این امر مهم تأکید داشته اند که مردم، سرچشمه قدرت و اقتدار نظام هستند.

مدیرکل جدید دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اذعان کرد: مشارکت گسترده و حضور پرشور مردم در عرصه های مختلف سیاسی، انتخابات سرنوشت ساز، راهپیمایی های حماسی و ابراز وفاداری به آرمان های انقلاب اسلامی، گواه آن است که ملت ایران، قهرمان واقعی صحنه سیاست کشور است.


برچسب ها: دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی - اسلامی - وزارت فرهنگ و ارشاد - نظام جمهوری اسلامی - مردم - جمهوری اسلامی - فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

مردم قهرمان اصلی میدان سیاست در کشور هستند

مردم قهرمان اصلی میدان سیاست در کشور هستند