مطالب مرتبط:
رشد 13 درصدی صدور پروانه ساختمانی در اصفهان
استاندار: صدور گواهی کشف معادن هرمزگان در دولت سیزدهم 2.5 برابر شد
جوجه ریزی در مرغداری های خراسان جنوبی رشد 26 درصدی دارد
رشد 50 درصدی فروش گوشی های دست دوم
رشد 12 درصدی ارزش بازار پرتفوی بورسی ومعادن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 10:102024-03-10اقتصادي

رشد 45 درصدی صدور گواهی کشف


استان هرمزگان طی سال 1402 موفق شد در حوزه پروانه کشف رشد 45 درصدی را ثبت کند و در صدور گواهی کشف نیز با رشد 43 درصدی برای نخستین بار رتبه نخست کشوری را کسب کند که کاری بزرگ در حوزه معدن به شمار می آید.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: استان هرمزگان طی سال 1402 موفق شد در حوزه پروانه کشف رشد 45 درصدی را ثبت کند و در صدور گواهی کشف نیز با رشد 43 درصدی برای نخستین بار رتبه نخست کشوری را کسب کند که کاری بزرگ در حوزه معدن به شمار می آید.

مهدی دوستی امروز (بیستم اسفندماه)، در آخرین جلسه امسال شورای معادن استان هرمزگان، با بیان اینکه در ابتدای دولت سهم معدن در اقتصاد استان هرمزگان نیم درصد بود، اظهار کرد: در دولت سیزدهم شاهد رویکرد خوبی در زمینه معادن بودیم و در سال جاری عملیات اکتشافی چهار پهنه بزرگ معدنی جدید که سال ها معطل بود، آغاز شد.

وی افزود: در پهنه های غرب، سیلیس باغات، جازموریان و شمال بشاگرد عملیات های اکتشافی قابل توجهی انجام شد که امیدواریم در سال آتی با توجه به ذخایر قابل توجهی که به آن خواهد رسید اقتصاد مناطق اکتشاف شده را دگرگون کند.

استاندار هرمزگان عنوان کرد: استان هرمزگان طی سال 1402 موفق شد در حوزه پروانه کشف رشد 45 درصدی را ثبت کند و در صدور گواهی کشف نیز با رشد 43 درصدی برای نخستین بار رتبه نخست کشوری را کسب کند که کاری


برچسب ها: استان هرمزگان - هرمزگان - گواهی کشف - استان - درصد - رتبه نخست - معدن
آخرین اخبار سرویس:

رشد 45 درصدی صدور گواهی کشف

رشد 45 درصدی صدور گواهی کشف