مطالب مرتبط:
شناسایی 1150 تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در لرستان
شناسایی 1150 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در لرستان
شناسایی 1150 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در لرستان
اعلام وصول طرح آماده سازی و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی
اعلام وصول طرح یکپارچه سازی اراضی کشاورزی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 15:352024-01-21حوادث

شناسایی یک هزار و 150 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در لرستان


فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان از شناسایی یکهزار و 150 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان از شناسایی یکهزار و 150 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در استان خبر داد.

سرهنگ مویدی امروز در جمع خبرنگاران به طرح برخورد با متخلفان تغییر کاربری غیرمجاز اشاره کرد و گفت: یکهزار و 150 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در ده ماهه امسال شناسایی و برای متخلفان اخطار صادر شده و توقف عملیات صورت گرفته است.

وی بیان کرد: 276 مورد تبصره 2 ماده 10 به دنبال شناسایی ها و صدور اخطاریه ها برای تغییر کاربری اراضی در ده ماهه امسال اجرا شده که بیش از 105 هکتار از اراضی زراعی و باغی استان به حالت اولیه اعاده وضع شده که نسبت مشابه سال قبل رشد چشمگیری داشته است.

فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان اظهارکرد: بیشترین تغییر کاربری های غیرمجاز ثبت شده در سامانه cms مربوط به شهرستان خرم آباد با 566 بوده است.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در دریافت گزارش ها و همچنین هماهنگی با نیروهای منابع طبیعی و انتظامی در واکنش سریع به متخلفان از ویژگی های بارز یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان در برخورد با تغییر کاربری های غیرمجاز است.


برچسب ها: اراضی کشاورزی - تغییر کاربری غیرمجاز اراضی - تغییر کاربری - فرمانده یگان حفاظت - کشاورزی - کشاورزی لرستان - اراضی
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی یک هزار و 150 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در لرستان

شناسایی یک هزار و 150 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در لرستان