مطالب مرتبط:
استاندار مازندران: تسخیر بازارهای صادراتی منطقه در گرو توسعه صنایع تبدیلی است
مازندران دارنده بزرگترین صنعت کشتی سازی در خزر
پای مسافران زودتر از موعد به دریای خزر باز شد
پای مسافران زودتر از موعد به دریای خزر باز شد
جزییات طرح خطرناک 3 کشور عربی برای نجات اسراییل/ تهدید رهبر کره شمالی برای اشغال کره جنوبی/ پیروزی متحدان عمران خان در انتخابات پارلمانی پاکستان/ اعزام یک کشتی جنگی آلمانی به دریای سرخ
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 11:552024-02-10اقتصادي

مرکبات مازندران در حال تسخیر بازار کشور های حاشیه دریای خزر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در بازدید از چند واحد صنایع تبدیلی مازندران در ساری گفت: در حال حاضر مرکبات مازندران در حال تسخیر بازار های کشور های حاشیه خزر است که محصولات صنایع تبدیلی این استان می تواند .

- استاندار مازندران گفت: با توجه به اینکه مرکبات مازندران در حال تسخیر بازار کشور های حاشیه دریای خزر است بیشتر شدن تعداد واحد های صنایع تبدیلی صادرات مازندران را افزایش خواهد داد و این امر رونق اقتصادی را برای این خطه از شمال به ارمغان می آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در بازدید از چند واحد صنایع تبدیلی مازندران در ساری گفت: در حال حاضر مرکبات مازندران در حال تسخیر بازار های کشور های حاشیه خزر است که محصولات صنایع تبدیلی این استان می تواند این ظرفیت اقتصادی در حال رشد استان را تقویت کند.

وی افزود: فرآورده های تولیدی صنایع تبدیلی مرتبط با مرکبات از جمله آب میوه های باکیفیت از محصولات باغی مازندران می تواند در سبد مصرفی کشور های همسایه قرار گیرد.

حسینی پور با بیان این که صنایع تبدیلی در مازندران باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: اراده برخی از سرمایه گذاران در این بخش برای استان بسیار امیدآفرین است.


برچسب ها: مازندران - صنایع تبدیلی - استاندار مازندران - استان - صنایع - استاندار - مرکبات
آخرین اخبار سرویس:

مرکبات مازندران در حال تسخیر بازار کشور های حاشیه دریای خزر

مرکبات مازندران در حال تسخیر بازار کشور های حاشیه دریای خزر