مطالب مرتبط:
دریادار تنگسیری: شهامت رزمندگان یمنی نشانه مردانگی آنان است
دریادار تنگسیری: شناور شهید ابومهدی المهندس حامل پیام صلح و دوستی است
سردار تنگسیری عنوان کرد: آمادگی شناور شهید ابومهدی برای مقابله با بدخواهان بیگانه
دریادار سیاری: ارتش بی وقفه مسیر آمادگی رزمی را ادامه داده است
زینب حمزه لویی دیدار وابستگان نظامی خارجی با دریادار سیاری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 20:262024-01-22سياسي

دریادار تنگسیری: شهامت رزمندگان یمنی نشانه مردانگی آنان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه امروز در گفت وگو با برنامه من طهران شبکه خبری العالم همچنین در خصوص عملیاتی شدن شناور شهید ابومهدی المهندس اظهار داشت: شناور شهید ابومهدی المهندس حامل پیام صلح و دوستی برای کشورهای مسلمان در منطقه خلیج فارس می باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر نیروهای بیگانه بخواهند در این منطقه ای که همگان از آن عبور می کنند حضور پیدا کنند، شناور شهید ابومهدی صادرکننده پیام صلح و دوستی برای آنها است اما اگر بدخواهان بخواهند مشکلی ایجاد کنند، این شناور، حامل پیام آمادگی در مقابل دشمنان است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: با تولید و الحاق شناور شهید ابومهدی المهندس و سایر شناورهای موشک انداز و همچنین مانورهایی که در منطقه برگزار می شود درصدد هستیم تا امنیت را در تنگه هرمز برقرار نماییم.

وی با تاکید بر این که امنیت تنگه هرمز به واسطه کشورهای منطقه تامین می شود، افزود: امنیت و ثبات کامل در منطقه تنگه هرمز برقرار است و بیگانگان نقشی در برقراری امنیت در این منطقه حساس ندارند لذا حضور این نیروها معنا و مفهومی ندارد.

مقابله ایران با کشوری که مبادرت به دزدی دریایی کرده بود سردار تنگسیری با اشاره به عملیات های دریایی که در منطقه تنگه هرمز در راستای برقراری


برچسب ها: شهید ابومهدی المهندس - فرمانده نیروی دریایی سپاه - شهید ابومهدی - ابومهدی المهندس - فرمانده نیروی دریایی - نیروی دریایی سپاه - شناور
آخرین اخبار سرویس:

دریادار تنگسیری: شهامت رزمندگان یمنی نشانه مردانگی آنان است

دریادار تنگسیری: شهامت رزمندگان یمنی نشانه مردانگی آنان است