مطالب مرتبط:
فعالیت 10 هزار شرکت دانش بنیان در کشور/ باید تاثیرات حمایت از رشد علم در زندگی مردم احساس شود
نتیجه حمایت از محصولات دانش بنیان باید در زندگی مردم احساس شود
رشد 113 درصدی شرکت های دانش بنیان گلستان در دولت سیزدهم
همکاری ایمیدرو با 50 شرکت دانش بنیان برای رفع نیازهای فناورانه/ سرمایه گذاری 17400 میلیارد ریالی در توسعه فناوری ها
مشکلات 14 شرکت دانش بنیان با حضور استاندار کرمانشاه بررسی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 19:252024-02-03سياسي

حمایت دستگاه قضایی از شرکت های دانش بنیان مازندران


رییس کل دادگستری مازندران، بر حمایت موثر دستگاه قضایی استان از شرکت های دانش بنیان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حجت الاسلام محمدصادق اکبری امروز شنبه 14 بهمن ماه با تقدیر از زحمات دست اندرکاران و شاغلان مجموعه شرکت های دانش بنیان استان، اظهار کرد: نسبت به موارد و موضوعاتی که شرکت های دانش بنیان می توانند در آن راستا مورد حمایت و کمک دستگاه قضایی استان قرار گیرند، احساس تکلیف و مسوولیت می کنیم.

وی افزود: دراسرع وقت،کل مشکلات شرکت های دانش بنیان در سطح استان و در اولویت این مشکلات، مواردی که سبقه حقوقی و قضایی دارند، شناسایی و در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

رییس کل دادگستری مازندران بیان کرد: در مرحله بعد نیز مشکلات شرکت های دانش بنیان استان با دستگاه های دیگر از جمله سیستم بانکی، احصا شده و در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

اکبری از تشکیل جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با هدف بررسی مشکلات شرکت های دانش بنیان خبر داد و گفت: اداره کل بازرسی استان با تهیه گزارشی از علل و موانع عدم تخصیص اعتبارات مورد نیاز و همچنین وظایفی که قرار بوده سازمان ها و دستگاه ها در قبال شرکت های دانش بنیان به آن عمل کنند، با آمادگی و آگاهی کامل هم


برچسب ها: شرکت های دانش بنیان - شرکت های دانش - دانش بنیان - رییس کل دادگستری مازندران - دستگاه قضایی - دادگستری مازندران - مازندران
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دستگاه قضایی از شرکت های دانش بنیان مازندران

حمایت دستگاه قضایی از شرکت های دانش بنیان مازندران