مطالب مرتبط:
اجرای 28 طرح آماری به صورت همزمان در استان کهگیلویه و بویراحمد
آغاز اجرای طرح آمارگیری نیروی کار در اردبیل همزمان با سراسر کشور
اجرای طرح فجرانه کالا برگ الکترونیکی در کردستان آغاز شد
فیلم| رفع تشنگی روستاهای مازندران با اجرای طرح جهاد آبرسانی در دولت سیزدهم
اجرای طرح تشدید حفاظت از اراضی دولتی در سیستان و بلوچستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 20:352024-02-08اقتصادي

اجرای 28 طرح آماری به صورت همزمان در کهگیلویه و بویراحمد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال جاری 28 طرح آماری در حال اجرا است که از این تعداد 11 طرح به صورت ماهانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، جهانگیر شاهینی اظهار داشتند: 28 طرح آماری در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 1402در حال اجرا است که از این تعداد 11 طرح به صورت ماهانه، 5 طرح فصلی، 2 طرح شش ماهه و 9 طرح به صورت پروژه ای (سالیانه) است.

وی با بیان اهمیت هریک از این طرح ها، گفت:  این طرح ها در زمینه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هستند و به صورت نمونه گیری در سطح استان به انجام رسیده اند و یا در حال اجرا هستند.

 رییس سازمان مدیریت استان همچنین توجه به عوامل تاثیر گذار در اجرای طرح های آماری منجمله؛ تناسب تشکیلات نیروی انسانی با فعالیت های محوله ، تناسب اعتبارات پیش بینی شده برای اجرای طرح های آماری با فعالیتهای محوله ، همکاری جامعه های آماری با ماموران آمارگیر و بهره مندی کافی دستگاه های اداری استان از آمار ثبتی مبنا را از موضاعات پیش روی اجرای این طرح ها دانست.

شاهینی تاکید کرد: با اطلاع رسانی دقیق و به موقع در خصوص اهمیت فوق العاده طرح های آماری و نتایج حاصله، انتظار همکاری از نهادهای مرتبط و مردم عزیز بیشتر است و این امر در نهایت، علاوه بر افزایش دقت و صحت اطلاعات گردآوری شده، منجر به


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - رییس سازمان مدیریت - سازمان مدیریت - سازمان مدیریت و برنامه ریزی - بویراحمد - اجرا - کهگیلویه
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 28 طرح آماری به صورت همزمان در کهگیلویه و بویراحمد

اجرای 28 طرح آماری به صورت همزمان در کهگیلویه و بویراحمد