مطالب مرتبط:
بانک بریکس اوراق بدهی 5 ساله منتشر کرد
تفاهم نامه توسعه همکاری بین بانک صادرات ایران و شرکت فولاد اکسین خوزستان منعقد می شود
صفحه اول / چگونه سیاست جدید بانک مرکزی می تواند برای بخش خصوصی تامین مالی کند؟
استاندار قزوین: بخش خصوصی شاه کلید تولید و بهره وری است
پاکستان مهلت حضور پناهندگان ثبت شده افغانستانی را تمدید کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 20:452024-02-03اقتصادي

تمدید مهلت رفع بدهی های مالیاتی/ عدم همکاری بانک ها با بخش تولید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازاقتصادی خبرگزاری دانشجو، صمد حسن زاده امروز در یکصد و هجدهمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که بعد از هشت ماه توقف در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، - رییس اتاق بازرگانی گفت: ا همه توقعی که از بانک ها وجود دارد، متأسفانه بانک ها در تأمین نقدینگی برای واحد های تولیدی همکاری خوبی ندارند و بیشتر به پرداخت تسهیلات تکلیفی دولت را می پردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاقتصادی خبرگزاری دانشجو، صمد حسن زاده امروز در یکصد و هجدهمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که بعد از هشت ماه توقف در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، گفت: با همه توقعی که از بانک ها وجود دارد، متأسفانه بانک ها در تأمین نقدینگی برای واحد های تولیدی همکاری خوبی ندارند و بیشتر به پرداخت تسهیلات تکلیفی دولت را می پردازند و مجالی برای اینکه در کنار واحد های تولیدی باشند، باقی نمی ماند و این در حالی است که بیشتر واحد های تولیدی کشور واحد های کوچک و متوسط هستند.

رییس اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: لذا لازم است همکاری بیشتری در این زمینه انجام شود تا منجر به توقف واحد های اقتصادی نشود.

انتظار فعالیت اقتصادی در خصوص مطالبات مالیاتی آن است که با واحد های تولیدی همکاری بیشتری انجام شود و فرصت پرداخت بدهی های مالیاتی تمدید شود.


برچسب ها: واحد های تولیدی - اتاق بازرگانی - اتاق بازرگانی ایران - شورای گفت وگوی دولت - بانک ها - پرداخت تسهیلات - تسهیلات تکلیفی
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت رفع بدهی های مالیاتی/ عدم همکاری بانک ها با بخش تولید

تمدید مهلت رفع بدهی های مالیاتی/ عدم همکاری بانک ها با بخش تولید