مطالب مرتبط:
رهاسازی 283 خودرو گرفتار شده در برف و کولاک در محورهای خراسان شمالی
رهاسازی 283 خودروی گرفتار در کولاکِ محورهای خراسان شمالی
رهاسازی 283 خودروی گرفتار در کولاکِ محورهای خراسان شمالی
امدادرسانی به 7600 نفر و رهاسازی 689 خودرو از برف طی سه روز گذشته
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 10:452024-02-03حوادث

تیمار و رهاسازی «سارگپه» و «باکلان بزرگ»


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماسال از تیمار و رهاسازی یک بهله سارگپه و یک قطعه باکلان بزرگ در زیستگاه های طبیعی این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ماسال، حمید سلطان خواه رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماسال در حاشیه رهاسازی سارگپه و باکلان بزرگ در جنگل ماسال اظهار کرد: در پی گزارش اهالی ساکن در مناطق ماسال، نسبت به ورود یک بهله سارگپه و یک قطعه پرنده باکلان بزرگ در محوطه حیاط منزل مسکونی 2 نفر از اهالی، بلافاصله مأموران یگان حفاظت این اداره، در محل حاضر و اقدامات لازم جهت زنده ‎گیری یک بهله سارگپه و یک قطعه باکلان بزرگ را انجام دادند.

سلطان خواه با اشاره به دلایل حضور پرندگان کم یاب در نزدیکی شهرها بیان کرد: شرایط توپوگرافی، تهدیدات زیستی، کمبود آب و غذای کافی در زیستگاه های طبیعی سبب می شود تا حیات‎ وحش جهت تهیه غذای روزانه خود به حوزه شهر و روستاهای پیرامون، حضور یابند و ناخواسته مهاجرت و زیست کنند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماسال با تقدیر از احساس وظیفه و حس انسان دوستانه دوستداران حیات وحش گفت: خوشبختانه  این پرندگان پس از تیمار و اطمینان از سلامت آن ها، توسط ماموران یگان حفاظت و با همراهی دوستدار محیط زیست در زیستگاه طبیعی شهرستان رهاسازی شد.


برچسب ها: رییس اداره حفاظت محیط زیست - زیستگاه های طبیعی - بهله سارگپه - باکلان - سارگپه - حفاظت محیط زیست - شهرستان ماسال
آخرین اخبار سرویس:

تیمار و رهاسازی «سارگپه» و «باکلان بزرگ»

تیمار و رهاسازی «سارگپه» و «باکلان بزرگ»