مطالب مرتبط:
ضرغامی: توصیه مراقبت از انحراف نسبت به خط امام مشمول همه می شود/ امام اسلام را طوری معرفی کرد که مردم عاشق اسلام شدند/ کارکرد دین «آرامش بخشی» است/ چپ و راست تا آنجایی سیره امام را می گویند که خودشان می خواهند
بخشی از جاده تهران- مشهد بسته شد
بخشی از جاده تهران- مشهد بسته شد
بخشی از جاده تهران- مشهد بسته شد
بدنه خودرو باید از جان راننده و سرنشینان در تصادفات حفاظت کند/ شرکت آزمون تصادفات افتتاح می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 08:502024-02-03سياسي

دشمن با تهاجم می خواهد بخشی از بدنه جامعه را غافل کند


رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه قم گفت: احیای تمدن اسلامی راهی بسیار طولانی را باید طی کند که در این راه مسلما سختی ها و حتی فراتر از آن تهاجمات مختلفی وجود دارد دشمن با این تهاجمات می خواهد بخشی از بدنه جامعه را خسته و یا غافل کنند.

- ایسنا/قم رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه قم گفت: احیای تمدن اسلامی راهی بسیار طولانی را باید طی کند که در این راه مسلما سختی ها و حتی فراتر از آن تهاجمات مختلفی وجود دارد دشمن با این تهاجمات می خواهد بخشی از بدنه جامعه را خسته و یا غافل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر رضا نوروزی در گفت وگو با ایسنا ضمن تبریک به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد: انقلاب اسلامی، احیای تمدن اسلامی است، آن هم تمدنی که مبتنی بر نگاه جامع بر ارتباط عمیق سعادت دنیوی و اخروی انسان است.

وی افزود: تمدن اسلامی نیز مبتنی بر نگرش اسلام است و ما اسلام را جامع می بینیم یعنی اسلام، سعادت دنیا را در کنار سعادت آخرت باهم در نظر گرفته است، همچنین سعادت فرد و اجتماع را نیز در کنار هم دیده است این امر موجب می شود نگاه به دنیا و آخرت انسان یک نگاه جامع باشد.

رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه قم تصریح کرد: انقلاب اسلامی نیز مبتنی بر همین نگاه، نه سعادت دنیا را در تضاد


برچسب ها: تمدن اسلامی - اسلامی - مقام معظم رهبری - انقلاب اسلامی - تمدن - دانشگاه قم - مقام معظم
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با تهاجم می خواهد بخشی از بدنه جامعه را غافل کند

دشمن با تهاجم می خواهد بخشی از بدنه جامعه را غافل کند