مطالب مرتبط:
عملیات آماده سازی سایت 110 هکتاری طرح نهضت ملی مسکن سیب و سوران آغاز شد
کانون های ایثار و شهادت دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد
کانون های ایثار و شهادت دانشگاه آزاد آغاز به کار کرد
آغاز عملیات آماده سازی سایت 110 هکتاری طرح نهضت ملی مسکن سیب و سوران
از آغاز برنامه چله قرآنی انقلاب اسلامی تا برگزاری مسابقات قرآن کریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 15:452024-01-29سياسي

نهضت انقلاب در گیلان با شهادت سردار جنگل آغاز شد + ویدئو


مدیرکل بنیاد شهید گیلان، با بیان این که استان گیلان دارای 63 شهید و 58 جانباز دوران پیروزی انقلاب اسلامی است، افزود: گیلانی ها فرزندان میرزا کوچک جنگلی هستند و نهضت انقلاب را نه از سال 57 و نه از سال 42، - بلکه از سال 1300 و با شهادت سردار جنگل آغاز کردند.

محمدرضا داوطلب امروز، 9 بهمن ماه در حاشیه بازدید از تحریریه ایسنا، با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در خدمت خانواده های هشت هزار شهید و 22 هزار جانباز و 2700 آزاده دوران دفاع مقدس است، اظهار کرد: بیشترین شهدای استان گیلان مربوط به دوران هشت سال دفاع مقدس هستند.

وی استان گیلان را دارای 63 شهید و 58 جانباز دوران پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: گیلانی ها فرزندان میرزا کوچک جنگلی هستند و نهضت انقلاب را نه از سال 57 و نه از سال 42، بلکه از سال 1300 و با شهادت سردار جنگل آغاز کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به همراهی مردم این استان با ملت ایران در قیام امام خمینی(ره)، تصریح کرد: اولین شهید انقلاب اسلامی، شهید سید یونس حسینی رودباری است که امام خمینی(ره) در وصف ایشان فرمودند این شهید را از فرزندانم بیشتر دوست داشتم.

داوطلب با بیان اینکه گیلان در دوران دفاع از حریم آل الله نیز 22 شهید را تقدیم اسلام و انقلاب و کشور کرده است، عنوان کرد: همچنین سه شه


برچسب ها: بنیاد شهید و امور ایثارگران - استان گیلان - گیلان - پیروزی انقلاب اسلامی - شهادت سردار - میرزا کوچک جنگلی - انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

نهضت انقلاب در گیلان با شهادت سردار جنگل آغاز شد + ویدئو

نهضت انقلاب در گیلان با شهادت سردار جنگل آغاز شد + ویدئو