مطالب مرتبط:
هزینه خوابگاه های دانشجویی هم لاکچری شد
هزینه خوابگاه های دانشجویی هم لاکچری شد
عکس| قابی از سه فوق ستاره که دنیای فوتبال به آنها مدیون است
اهمیت تجارت عادلانه در دنیای پر تلاطم امروز
یک سالاد مقوی پر ازآنتی اکسیدان درست کن! | طرز تهیه سالاد مقوی و رنگی رنگی +ویدئو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 12:252024-01-21سياسي

دنیای دانشجویی که با شیطنت های کودکانه ای رنگی تر شده است


دانشگاه علم و صنعت در مراسمی از دانشجویان متأهل صاحب فرزند تقدیر کرد، هیاهو و شیطنت های کودکان در این مراسم صدای امیدبخش زندگی را در دل دانشگاه به اوج خود رسانده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، قانون جوانی جمعیت جزء اولویت های دولت سیزدهم است، این قانون آبان 1400 از سوی سیدابراهیم رییسی رییس جمهور برای اجرا ابلاغ شد، بر اساس اصل هشتاد و پنجم قانون اساسی در یک کمیسیون مشترک در مجلس بررسی شد و پس از موافقت نمایندگان با اجرای آزمایشی آن به مدت هفت سال در دهم آبان 1400 به تأیید شورای نگهبان رسید.

در این قانون تمام وزارتخانه ها و دستگاه های زیرمجموعه دولت موظف شده اند تا دستورالعمل ها، برنامه ها و منشورهای مرتبط با خانواده، فرزندآوری و جمعیت را در چهارچوب مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی تهیه و در زمان مقرر ارائه کنند.

دانشگاه ها در ماده 7 و تبصره 1 و 4 این ماده ملزم شدند 10 درصد از اعتبارات اختصاصی و همچنین 10 درصد از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سالانه خود را صرف ساخت خوابگاه های متاهلی،  تکمیل، تعمیر و تجهیز برای دانشجویان کنند.

تأکید مقام معظم رهبری به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت این موضوع به قدری مهم است که مقام معظم رهبری در اولین ستاد ملی جمعیت درباره قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت


برچسب ها: دانشگاه - شورای عالی انقلاب فرهنگی - قانون - دانشگاه علم و صنعت - شورای عالی انقلاب - سیدابراهیم رییسی - کمیسیون مشترک
آخرین اخبار سرویس:

دنیای دانشجویی که با شیطنت های کودکانه ای رنگی تر شده است

دنیای دانشجویی که با شیطنت های کودکانه ای رنگی تر شده است