مطالب مرتبط:
معرفی هیات اجرایی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان
تصاویر | بخش «بازار بین الملل» چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر افتتاح شد
طنین ساز و آواز اقوام ایران تا اجرای ویژه کودک و نوجوان در جشنواره 39 موسیقی فجر
طنین ساز و آواز اقوام ایران تا اجرای ویژه کودک و نوجوان در جشنواره 39 موسیقی فجر
تصاویر| نشست خبری جشنواره بین المللی موسیقی فجر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 21:252024-02-08فرهنگي

بخش ویژه جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان یزد تمدید شد


مسابقه نمایشنامه نویسی ویژه کودکان و نوجوانان زیر 18 سال «قصه نمایش» به عنوان بخش ویژه ی بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به درخواست دانش آموزان تا 27 بهمن ماه تمدید شد.

- ایسنا/یزد مسابقه نمایشنامه نویسی ویژه کودکان و نوجوانان زیر 18 سال قصه نمایش به عنوان بخش ویژه ی بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به درخواست دانش آموزان تا 27 بهمن ماه تمدید شد.

مسابقه نمایشنامه نویسی ویژه کودکان و نوجوانان زیر 18 سال قصه نمایش با هدف تقویت بخش مکتوب حوزه نمایش و افزایش آثار چاپی نمایشی و انگیزه بخشی و حمایت از بچه های علاقه مند به نویسندگی نمایشنامه در دو گروه سنی کودک (7 تا 12 سال) و نوجوان (12 تا 17 سال) برگزار می شود.

آثار برگزیده این مسابقه نمایشی در مجموعه ای مصور به نام قصه نمایش از سوی انتشارات ورتا به چاپ خواهد رسید و به برگزیدگان لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

شرایط شرکت در این بخش جشنواره عبارت است از: 1) متن های نمایشی به قلم کودکان و نوجوانان زیر 18 سال، بین 70 تا 3000 کلمه (یا 10 صفحه) است و متون نمایشی کمتر از 70 کلمه و بیشتر از 3000 کلمه در چرخه داوری قرار نخواهند گرفت.

2) متن ارسالی می بایست توسط خود کودک و نوجوان و بدون مشابهت و الگوبرداری از آثار دیگری چه نمایشی و چه آثاری مثل پویانمایی، کتاب و فیلم نوشته شده


برچسب ها: مسابقه نمایشنامه نویسی - نمایش - تئاتر کودک و نوجوان - کودکان و نوجوانان - نمایشنامه نویسی - نوجوان - نمایشنامه
آخرین اخبار سرویس:

بخش ویژه جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان یزد تمدید شد

بخش ویژه جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان یزد تمدید شد