مطالب مرتبط:
اصلاح آیین نامه واردات خودرو توسط جانبازان
نامه احمد مازنی به شورای نگهبان: با رد صلاحیت های بسیار از نیروهای اصلاح طلب و اعتدالی انتخابات رقابتی شد یا بالعکس؟ چرا در شرایطی که کشور نیاز به حضور حداکثری مردم دارد با عدم تایید صلاحیت بسیاری افراد موجه و مورد قبول مردم دامنه انتخاب تنگ تر شده !؟
اصلاح آیین نامه واردات خودرو توسط جانبازان
جَنگ اصولگرایان بر سر «لیست مستقل» / اماواگر های اعتدالیون و اصلاح طلبان برای ارائه لیست
آیین نامه واردات خودرو توسط جانبازان اصلاح شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 16:302024-02-08سياسي

اصلاح الگوی مصرف غذا با هدف اصلاح الگوی کشت


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازورن گفت: یکی از ارکان امنیت ملی هر کشوری مسئله امنیت غذایی است که در این راستا باید اصلاح الگوی مصرف غذا و سرمایه گذاری جدی در بخش کشاورزی با هدف اصلاح الگوی کشت سازگار با شرایط اقلیمی هر منطقه باید مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون، سرهنگ حیاتی در این باره اظهار داشت: مسئله امنیت غذایی بسیار بااهمیت و مورد نیاز جامعه بوده که لازم است در گفتمان امنیت غذایی درست به آن پرداخته شود چراکه غفلت و بی توجهی از این مسئله به امنیت غذایی لطمه و آسیب می زند.

فرمانده سپاه کازرون گفت: امروزه برای اینکه ضمن تأمین غذا اشتغال هم داشته باشیم و هم منابع آب و خاک را نیز حفظ کنیم، چاره ای جز بالا بردن بهره وری در این حوزه نداریم و کلید آن در حقیقت ایجاد تحول در بخش کشاورزی است.

محمدجعفر شفیعی، مدیر بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون نیز در این باره اظهار داشت: یکی از بزرگترین چالش هایی که امروزه همه کشورها با آن مواجه هستند، موضوع چالش تغییرات اقلیمی و گرمایش غیر طبیعی کره زمین است که این چالش در واقع خطر بلایای طبیعی مرتبط با آب و هوا را افزایش داده و معیشت، امنیت غذایی و آب سالم و بهداشتی را به خطر می اندازد.


برچسب ها: امنیت غذایی - اصلاح الگوی مصرف - اصلاح الگوی کشت - امنیت - کشاورزی - بخش کشاورزی - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح الگوی مصرف غذا با هدف اصلاح الگوی کشت

اصلاح الگوی مصرف غذا با هدف اصلاح الگوی کشت