مطالب مرتبط:
جاذبه های گردشگری مشهد (اطلاع رسانی تبلیغی)
کانال اطلاع رسانی انتخابات در بستر روبیکا راه اندازی شد
لزوم اطلاع رسانی عمومی از مرحله جدید کالابرگ الکترونیکی فجرانه
اطلاع رسانی گسترده و آگاه سازی مردمی مهمترین عوامل مقابله با شگردهای کلاهبرداری
کنایه سنگین استاد علوم سیاسی به رد صلاحیت علی لاریجانی/  یک جریان محافظه کار اتفاقات سال 1401 را محصول فضای مجازی و چند سلبریتی می داند!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 22:402024-02-17اقتصادي

اطلاع رسانی اتفاقات مهم اقتصادی رونق کسب و کارها را به دنبال دارد


تمام اهداف ما از جمله فعالیت های رسانه ای بر مبنای تسهیل امور مرتبط به بخش خصوصی و مطالبه گری درخواست های آنها در تعامل با دولت متمرکز است .

- ایسنا/البرز رییس اتاق بازرگانی البرز گفت: تمام اهداف ما از جمله فعالیت های رسانه ای بر مبنای تسهیل امور مرتبط به بخش خصوصی و مطالبه گری درخواست های آنها در تعامل با دولت متمرکز است .

پرهام رضایی شنبه (28 بهمن ماه) در حاشیه شانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک کشور درباره جایگاه مهم هوش مصنوعی و دیگر رویدادهای عصر دیجیتال در حوزه ارتباطات و روابط عمومی، بیان کرد: از ابتدای ورود به بازار کار و هنگام حضور در جمع بازاریان، دیدگاه آنها نسبت به روابط اجتماعی و حوزه ارتباطات موجب شد بر پذیرش بیشتر مسؤولیت های اجتماعی و فعالیت های مشارکتی و تشکلی و در نتیجه آن، حضور در اتاق بازرگانی و خدمت به بخش خصوصی متمرکز شوم.

وی بیان کرد: حضور در کنار پیشکسوتان عرصه تولید و صنعت، یک خدمت بزرگ است که در این مسیر با توجه به رویکرد مهم رسانه محوری بودن فعالیت ها و رخدادهای اتاق بازرگانی البرز، استودیوی رادیویی - تلویزیونی را در این زمینه تاسیس کردیم تا به صورت شفاف اخبار و رویدادهای تولیدکنندگان و صنعتگران استان را انعکاس دهیم.


برچسب ها: بخش خصوصی - اتاق بازرگانی - رییس اتاق بازرگانی البرز - روابط عمومی - مطالبه گری - فعالیت - اتاق بازرگانی البرز
آخرین اخبار سرویس:

اطلاع رسانی اتفاقات مهم اقتصادی رونق کسب و کارها را به دنبال دارد

اطلاع رسانی اتفاقات مهم اقتصادی رونق کسب و کارها را به دنبال دارد