مطالب مرتبط:
راه اندازی کانال های تبلیغاتی راهی برای عدالت انتخاباتی است
مناظره های انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
پخش مناظره های انتخاباتی درصدا وسیمای کهگیلویه وبویراحمد
استاندار: زیرساخت های برگزاری انتخابات باشکوه در کهگیلویه و بویراحمد فراهم است
رکوردهای تاریخی مصوبات بودجه کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 10:002024-01-29سياسي

سه کانال انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد راه افتاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، امیر رئوف، مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران گفت: تولید محتوا و فرایند پخش برنامه های انتخاباتی در شبکه دنا، - مدیرکل صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد گفت:سه کانال تلویزیون انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، امیر رئوف، مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران گفت: تولید محتوا و فرایند پخش برنامه های انتخاباتی در شبکه دنا، امسال متفاوت تر از ادوارگذشته است.

رئوف با بیان اینکه به همین منظور برای نخستین بار سه کانال انتخاباتی در سه حوزه انتخاباتی استان راه اندازی شده است گفت: این کانال ها تا زمان تبلیغات قانونی نامزدها، به موضوعات کلی مرتبط با انتخابات و معرفی ظرفیت های موجود در هرحوزه انتخابیه می پردازد.

 مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد آگاهی بیشتر مردم و معرفی نامزد ها را از اهداف راه اندازی این کانال های انتخاباتی عنوان کرد و ادامه داد: برای نخستین بار در تاریخ رسانه ملی قرار است مناظره های انتخاباتی در مراکز استان ها از طریق همین کانال های محلی به روی آنتن برود.


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - مدیرکل صدا و سیما - انتخابات - انتخاباتی - استان کهگیلویه و بویراحمد - بویراحمد - کهگیلویه
آخرین اخبار سرویس:

سه کانال انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد راه افتاد

سه کانال انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد راه افتاد