مطالب مرتبط:
معاون مالی و اداری وزارت علوم: در دهه فجر امسال 81 پروژه عمرانی با زیر بنای 147 هزار متر مربع با اعتباری 1680 میلیارد تومان در 27 استان کشور به بهره برداری خواهد رسید
اختصاص 7 هزار فضای اسکان نوروزی در آموزش و پرورش استان اصفهان
تصاویر/ گردهمایی پیشگامان انقلاب اسلامی و پیشکسوتان ایثار و شهادت استان اصفهان
فعالیت 900 گروه جهادی در استان زنجان
افزودن 4صدم درصد به سرانه ورزشی سمنان در دولت سیزدهم/ تجهیز 40 خانه ورزش روستایی در استان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 08:002024-02-07سياسي

تجهیز 18 قرارگاه جهادی استان اصفهان به تجهیزات عمرانی


فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: تا الان 12 قرارگاه تجهیز شده اند و امروز نیز6 قرارگاه فرعی دیگر با پیگیری های بسیج استان تجهیز شدند که در مجموع تعداد قرارگاه های مجهز شده به 18 مورد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در حاشیه مراسم تحویل تجهیزات عمرانی به گروه های جهادی اظهارداشت: بسیج سازندگی و گروه های های جهادی در کنار سایر اقشار بسیج ظرفیت نقش آفرینی مردم را در کمک به دستگاه های دولتی رقم زده است.

وی گفت: تا الان بالغ بر 3400 گروه جهادی در استان تشکیل شده است که به واسطه سازماندهی این گروه های جهادی و هم افزایی و همپوشانی این گروه ها در شهرستان های مختلف، 32 قرارگاه منطقه ای تشکیل شده است.

فدا افزود: برای اینکه گروه های جهادی در عرصه خدمت و حوادث غیر مترقبه در اولین فرصت وارد صحنه شوند و نسبت به امدادرسانی و کمک به مردم اقدام کنند باید به تجهیزات مورد نیاز مجهز شوند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: تا الان 12 قرارگاه تجهیز شده اند و امروز نیز6 قرارگاه فرعی دیگر با پیگیری های بسیج استان  تجهیز شدند که در مجموع تعداد قرارگاه های مجهز شده به 18 مورد رسید.


برچسب ها: گروه های جهادی - قرارگاه - استان اصفهان - استان - گروه - اصفهان - فرمانده سپاه
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 18 قرارگاه جهادی استان اصفهان به تجهیزات عمرانی

تجهیز 18 قرارگاه جهادی استان اصفهان به تجهیزات عمرانی