مطالب مرتبط:
باران خیابان های تهران را قفل کرد/ ترافیک سنگین در بیشتر معابر
باران خیابان های تهران را قفل کرد
عکس/باران خیابان های تهران را قفل کرد
باران خیابان های تهران را قفل کرد
باران خیابان های تهران را قفل کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 12:002024-01-27اجتماعي

باران خیابان های تهران را قفل کرد


سرهنگ فیروز کشیر روز شنبه در این خصوص گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو ها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه از سطح معابر بزرگراهی شهر تهران انجام شد، - شاهد ترافیک در مسیر های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین در سطح پایتخت بودیم.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ترافیک سنگین صبحگاهی در بیشتر معابر به واسطه بارش باران، از رانندگان درخواست کرد که به دلیل لغزنده بودن معابر فاصله طولی را رعایت کنند.

سرهنگ فیروز کشیر روز شنبه در این خصوص گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو ها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه از سطح معابر بزرگراهی شهر تهران انجام شد، شاهد ترافیک در مسیر های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین در سطح پایتخت بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، وی ادامه داد: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه بابایی مسیر شرق به غرب هنگام، امام علی (ع) مسیر جنوب به شمال مقطع شهید سلیمانی سنگین، علامه – دهکده در مسیر شرق به غرب ترافیک سنگین و شهید خرازی – دهکده نیز در مسیر شرق به غرب نیز ترافیک سنگین است.


برچسب ها: پلیس راهور تهران بزرگ - پلیس راهور تهران - ترافیک - تهران - شهر تهران - مرکز کنترل ترافیک - معابر
آخرین اخبار سرویس:

باران خیابان های تهران را قفل کرد

باران خیابان های تهران را قفل کرد