مطالب مرتبط:
ظریف: سیاست مقاومت عاقلانه است/ هرجا جمهوری اسلامی وارد صحنه بین المللی شده در حمایت از مردم بوده است
وجه ای که جمهوری اسلامی به دست آورده به پشتوانه مردم ایران بوده است
وجهه ای که جمهوری اسلامی به دست آورده به پشتوانه مردم ایران بوده است
رییس شورای اطلاع رسانی دولت: جمهوری اسلامی به اتکای مردم ایستاده است
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی: توجه به توسعه دریا اقتدار کشور را درپی دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 15:252024-01-30سياسي

جمهوری اسلامی نگاه ویژه ای به اقوام و مذاهب دارد


نگاه کلان نظام جمهوری اسلامی ایران به اقوام و مذاهب، یک نگاه ویژه و فرصت محور بوده و تکثرگرایی از اصول اصلی انقلاب اسلامی است.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: نگاه کلان نظام جمهوری اسلامی ایران به اقوام و مذاهب، یک نگاه ویژه و فرصت محور بوده و تکثرگرایی از اصول اصلی انقلاب اسلامی است.

محمدصادق معتمدیان، 10 بهمن ماه در نشست متنفذین اهل سنت آذربایجان غربی با تاکید بر استفاده از ظرفیت اقوام و مذاهب مختلف در سطح استان، افزود: دشمنان نظام اسلامی همیشه به دنبال سوءاستفاده از فریب خوردگان و طراحی فتنه های قومی و مذهبی بوده، اما مردم این خطه همواره با آگاهی و بصیرت به صحنه آمده و فتنه ها را خنثی ساخته اند.

وی همچنین در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: آذربایجان غربی در طول هشت سال دفاع مقدس و در برهه های مختلف تاریخی، شهدا و جانبازان بسیاری را از پیروان اقوام و مذاهب مختلف تقدیم اسلام و انقلاب و صیانت از مرزهای ایران اسلامی کرده است.

استاندار آذربایجان غربی به ایستادگی مردم استان متشکل از اقوام مختلف، در مقابل توطئه های دشمنان نیز اشاره کرد و افزود: توطئه ها و فتنه ها از اوایل انقلاب اسلامی، روند توسعه آذربایجان غربی را کند کرده بود، اما امروز به برکت انقلاب اس


برچسب ها: آذربایجان غربی - اسلامی - جمهوری اسلامی - انقلاب اسلامی - جمهوری اسلامی ایران - آذربایجان - نظام جمهوری اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی نگاه ویژه ای به اقوام و مذاهب دارد

جمهوری اسلامی نگاه ویژه ای به اقوام و مذاهب دارد