مطالب مرتبط:
هشدار به رانندگان این استان / مراقب بارش ها باشید!
هشدار به رانندگان این استان / مراقب بارش ها باشید!
بارش ها در راه هستند، رانندگان مراقب باشند
مجازات رانندگان موتورسیکلت متخلف سخت تر می شود + جزییات
نوشیدنی مسموم هنوز برای سرقت از رانندگان کار می کند/ جزییات یک پرونده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 11:002024-02-02اجتماعي

معابر کرمانشاه لغزنده است، رانندگان مراقب باشند


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: با توجه به بارش برف و باران، معابر شهر کرمانشاه و اکثر شهرهای استان لغزنده است و ضرورت دارد رانندگان در نهایت آرامش، - ایسنا/کرمانشاه رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: با توجه به بارش برف و باران، معابر شهر کرمانشاه و اکثر شهرهای استان لغزنده است و ضرورت دارد رانندگان در نهایت آرامش، بدون عجله و با رعایت قوانین در سطح شهرها تردد کنند.

سرهنگ محمد حیدری گفت: متاسفانه در بارش برف که چندروز پیش اتفاق افتاد، تعدادی از رانندگان بدون درنظر داشتن قواعد رانندگی ایمن، موجب بروز تصادف و خسارت به خود و دیگران شدند و در اثر تصادفات زنجیره ای تعدادی از معابر کلانشهر کرمانشاه دچار مشکل ترافیکی شدند.

حیدری عنوان کرد: باز هم تاکید می کنیم که رعایت سرعت مطمئنه و حفظ فاصله طولی بهترین راهکار برای پیشگیری از تصادفات در معابر لغزنده می باشد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تاکید کرد: شهرداری ها باید وظایف خود را در شرایط جوی نامساعد به ویژه در هنگام بارش برف به خوبی انجام دهند.

حیدری توصیه کرد: رانندگانی که قصد مسافرت برون شهری دارند، حتما از سلامت وسیله نقلیه خود مطمئن باشند و از عجله و شتاب پرهیز کنند.


برچسب ها: کرمانشاه - پلیس راهنمایی و رانندگی - شهر کرمانشاه - راهنمایی و رانندگی - رانندگان - استان کرمانشاه - پلیس راهنمایی
آخرین اخبار سرویس:

معابر کرمانشاه لغزنده است، رانندگان مراقب باشند

معابر کرمانشاه لغزنده است، رانندگان مراقب باشند