مطالب مرتبط:
دیدار باقری و معاون وزیر امور خارجه نروژ
دیدار علی باقری و معاون وزیر خارجه نروژ
کنایه عباس عبدی به انگلیسی صحبت کردن وزیر امور خارجه + عکس
وزیر خارجه ایران: حمله آمریکا و انگلیس علیه یمن به گسترش جنگ منتهی می شود
دیدار مشاور ارشد وزیر خارجه با معاون وزیر خارجه سوریه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 بهمن 1402 ساعت 11:152024-01-25بين الملل

وزیر خارجه انگلیس به دیدار عباس رفت


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین و وزیر خارجه انگلیس در جریان دیدار با یکدیگر به بررسی آخرین تحولات اراضی اشغالی فلسطین به ویژه در نوار غزه پرداختند.

- رییس تشکیلات خودگردان فلسطین و وزیر خارجه انگلیس در جریان دیدار با یکدیگر به بررسی آخرین تحولات اراضی اشغالی فلسطین به ویژه در نوار غزه پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین با دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس در مقر ریاستی خود در شهر رام الله دیدار کرد.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی وفا ، محمود عباس در جریان این دیدار بر لزوم توقف فوری تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه، کرانه باختری و شهر قدس و همچنین ضرورت تسریع بخشیدن به ورود کمک های بشردوستانه به نوار غزه تاکید کرد.

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین فعالسازی مجدد مراکز درمانی و بیمارستان ها به منظور ایفای نقش خود در کاهش درد و رنج شهروندان فلسطینی و همچنین توقف تجاوزات نیروهای رژیم اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری را مورد تاکید قرار داد.

محمود عباس ضمن اعلام مخالفت قاطع خود با کوچاندن فلسطینیان از نوار غزه، کرانه باختری و شهر قدس، تصریح کرد که غزه بخش جدایی ناپذیر فلسطین است و قبول یا تعامل با طرح های مقامات رژیم اشغالگر در رابطه با جداسازی نوار غزه از کرانه باخت


برچسب ها: تشکیلات خودگردان فلسطین - رییس تشکیلات خودگردان - وزیر خارجه انگلیس - تشکیلات خودگردان - فلسطین - وزیر خارجه - خودگردان
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه انگلیس به دیدار عباس رفت

وزیر خارجه انگلیس به دیدار عباس رفت