مطالب مرتبط:
عوامل اجرایی انتخابات، گرایش به جناح و فرد خاصی ندارند
جناح مردم گرا لیست سوم انتخابات مجلس در تهران خواهد بود
ساختمان های بالای سه طبقه پمپ آب تهیه کنند
پلیس آگاهی همدان: 80 درصد سرقت منازل مربوط به واحدهای طبقه اول است
یک دانش آموز خطاب به مسئولان: جلساتتان نمادین است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1402 ساعت 20:002024-02-18سياسي

مسئولان نباید وام دار یک جناح یا طبقه باشند


یک کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان خوزستان با تاکید بر لزوم هم افزایی مسئولان برای کاهش مشکلات مردم گفت: البته این هم افزایی باید به شرطی باشد که نمایندگان مردم بنا را بر ورود به عزل و نصب ها نگذارند؛ - ایسنا/خوزستان یک کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان خوزستان با تاکید بر لزوم هم افزایی مسئولان برای کاهش مشکلات مردم گفت: البته این هم افزایی باید به شرطی باشد که نمایندگان مردم بنا را بر ورود به عزل و نصب ها نگذارند؛ اگر بخواهیم در این زمینه ورود کنیم دیگر حرفمان برای پیگیری مشکلات مردم مسموع نخواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده در نشست خبری که امروز (29 بهمن ماه) برگزار شد، اظهار کرد: نباید رفاه و معیشت مردم، فدای اختلافات سیاسی شود زیرا نتیجه آن ضربه دیدن مردم و پایین آمدن اعتماد آن ها است.

ضمن اینکه باید از نظرات افراد دلسوز استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به برنامه های خود ادامه داد: من نیز قطعا یک عضو مجلس خبرگان مطالبه گر و موثر با راهکارهای مدنظرم خواهم بود.

فردی که نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری می شود، عنوان خود را از مردم می گیرد و بر همین اساس، مسئولیت بیشتری نسبت به مردم دارد.


برچسب ها: انتخابات مجلس خبرگان رهبری - انتخابات مجلس خبرگان - هم افزایی - کاندیدای انتخابات - مجلس خبرگان رهبری - مشکلات مردم - مردم
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان نباید وام دار یک جناح یا طبقه باشند

مسئولان نباید وام دار یک جناح یا طبقه باشند