مطالب مرتبط:
تصاویری از نقاره زنی شب میلاد امام جواد(ع) در حرم مطهر رضوی | ببینید
نصری، کارشناس مسائل بین الملل: «اعتبار کلام ایران» تحلیل رفته! از نماینده مجلس گرفته تا امام جمعه و معاون اول و شهردار «تهدید نظامی» می کند/ اختیار «تهدید کردن» یا «وعده انتقام گرفتن» باید منحصر به فرماندهی کل قوا باقی بماند
حرم رضوی در شب میلاد امام جواد (ع)
امام جواد(ع)، جدایی دهنده میان حق و باطل
راه حل امام سجاد(ع) برای مقابله با مارپیچ سکوت 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 14:252024-01-22سياسي

حمیدرضا محققیان: قرار بود صرفاً کفِ این گذر با میدان امام علی(ع) هماهنگ شود!


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: مقرر بود احداث گذر کمر زرین اصفهان به صورت محدود انجام شده و صرفاً کفِ این گذر با میدان امام علی(ع) هماهنگ شود و تأسیسات به صورت محدود از این گذر عبور کند.

- حمیدرضا محققیان: قرار بود صرفاً کفِ این گذر با میدان امام علی(ع) هماهنگ شود! ایسنا/اصفهان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: مقرر بود احداث گذر کمر زرین اصفهان به صورت محدود انجام شده و صرفاً کفِ این گذر با میدان امام علی(ع) هماهنگ شود و تأسیسات به صورت محدود از این گذر عبور کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان امروز (2 بهمن ماه) با اعلام این مطلب گفت: با توجه به هماهنگی های قبلی شهرداری منطقه 3 اصفهان با این اداره کل مقررشده بود احداث گذر کمر زرین اصفهان در قلب بافت تاریخی این شهر و در جنب مجموعه جهانی مسجد جامع عتیق به صورت محدود و با نظر این اداره کل انجام شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به بازدید کارشناسان این اداره کل، قرار بود تا صرفاً با کف سازی مناسب، کف این گذر با میدان امام علی(ع) هماهنگ شود و تأسیسات به صورت محدود از این گذر ع


برچسب ها: گردشگری و صنایع دستی - میدان امام - اصفهان - استان اصفهان - هماهنگ - صنایع دستی - اداره کل
آخرین اخبار سرویس:

حمیدرضا محققیان: قرار بود صرفاً کفِ این گذر با میدان امام علی(ع) هماهنگ شود!

حمیدرضا محققیان: قرار بود صرفاً کفِ این گذر با میدان امام علی(ع) هماهنگ شود!