مطالب مرتبط:
هاشمی طبا: برخی گروه های خاص فکر می کنند مشارکت پایین به نفع آنهاست /مخاطب رهبری همه دستگاه های دخیل در انتخابات هستند نه فقط مردم
کاظمی: خواص نقش موثری در آگاه سازی مردم برای مشارکت در انتخابات دارند
افراد صالح را در انتخابات معرفی می کنیم/ لزوم نقش روحانیت در مشارکت حداکثری مردم
حداد عادل: صاحبان تریبون مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند
فرماندار ویژه کاشان:دشمن به دنبال القای مشارکت نکردن مردم در انتخابات است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 10:052024-02-07سياسي

محسنی بندپی: مردم انتخابات را جدا از عملکرد مدیریتی برخی از دستگاه ها بدانند


سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: قهر کردن مردم با صندوق رای نه تنها اوضاع را بهتر نمی کند که حتی شرایط بدترهم خواهد شد پس باید همه به این باور برسیم که صندوق رای مهم است و آن را جدا از عملکرد مدیریتی برخی از دستگاه ها بدانیم.

- سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: قهر کردن مردم با صندوق رای نه تنها اوضاع را بهتر نمی کند که حتی شرایط بدترهم خواهد شد پس باید همه به این باور برسیم که صندوق رای مهم است و آن را جدا از عملکرد مدیریتی برخی از دستگاه ها بدانیم.

محمدعلی محسنی بندپی در گفت و گو با ایسنا، انتخابات را مهم ترین نماد مردم سالاری در کشور دانست و اظهار کرد: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب ما برگزاری انتخابات در طول 43 سال گذشته بوده است به گونه ای که می توان ردپای مردم را در حاکمیت با انتخاب مستقیم و غیرمستقیم اعضای شوراهای روستا، دهیاری ها، شوراهای شهر، شهردار، روسای جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزرا، استانداران، مجلس خبرگان و حتی رهبری دید.

وی اضافه کرد: این انتخابات از دستاوردهای بسیار مهمی است، پس هر میزان افراد بیشتری پای صندوق رای حضور پیدا کنند نشان دهنده اعتماد مردم به نظام و مشروعیت و مقبولیت نظام در افکار عمومی قلمداد می شود.


برچسب ها: سخنگوی فراکسیون مستقلین - فراکسیون مستقلین ولایی - صندوق رای - مجلس شورای اسلامی - فراکسیون مستقلین - دستگاه ها - انتخاب
آخرین اخبار سرویس:

محسنی بندپی: مردم انتخابات را جدا از عملکرد مدیریتی برخی از دستگاه ها بدانند

محسنی بندپی: مردم انتخابات را جدا از عملکرد مدیریتی برخی از دستگاه ها بدانند