مطالب مرتبط:
بورس ، مرغ عزا و عروسی تصمیمات دولت/ ریزش بازار سرمایه این بار از مسیر پالایشی ها/ سهامداران به سازمان بورس اعتماد ندارند
پیش بینی بورس فردا 2 بهمن 1402 / ریزش بازار سرمایه تمامی ندارد؟
غافلگیری بازار به دست نیم سکه|بازدهی طلا سرمایه گذاران را خشنود کرد
زنگ خطر در بازار سرمایه
پیش بینی بورس فردا 2 بهمن 1402 / ریزش بازار سرمایه تمامی ندارد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 14:102024-01-22اقتصادي

سهم 28 درصدی بازار سرمایه در تامین مالی غیردولتی ها


وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه سال گذشته 28 درصد تامین مالی بانکی جدید برای بخش های غیردولتی از طریق بازار سرمایه صورت گرفت، گفت: از اینکه شرکت های بزرگ سرحلقه جذب سرمایه گذاری خارجی در کشور باشند، - وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه سال گذشته 28 درصد تامین مالی بانکی جدید برای بخش های غیردولتی از طریق بازار سرمایه صورت گرفت، گفت: از اینکه شرکت های بزرگ سرحلقه جذب سرمایه گذاری خارجی در کشور باشند، حمایت ویژه خواهیم کرد.

ضمن اینکه از شرکت های بزرگ می خواهیم برای خوشه سازی و زنجیره های مرتبط صنعتی اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید احسان خاندوزی امروز (دوشنبه) در بیست و ششمین دوره همایش رتبه بندی شرکت های برتر ایران با بیان اینکه امسال نیز مانند سال گذشته رشد اقتصادی مثبت بود، اظهار کرد: بر این اساس در 16 فصل رشد متوالی رشد اقتصادی خواهیم داشت.

همچنین از دام رکود و رشد اقتصاد پایین خارج شده یم و برای اینکه تولید ملی و درآمد سرانه ارتقا پیدا کند در مسیر بلندمدت قرار گرفته ایم و راه بسیاری در پیش داریم.

در مجموع از سال 1399 تا تابستان 1402 رشد اقتصادی مثبت را تجربه کردیم که بر اساس پیش بینی ها در حوزه صنعت، کشاورز و در مجموع اقتصاد تا پایان سال نیز روند مثبتی در رشد اقتصاد خواهیم داشت.


برچسب ها: وزیر امور اقتصادی و دارایی - امور اقتصادی و دارایی - بازار سرمایه - سرمایه گذاری خارجی - سرمایه - جذب سرمایه گذاری - تامین مالی
آخرین اخبار سرویس:

سهم 28 درصدی بازار سرمایه در تامین مالی غیردولتی ها

سهم 28 درصدی بازار سرمایه در تامین مالی غیردولتی ها