مطالب مرتبط:
اعتکاف؛ فرصتی طلایی برای تفکر و خودسازی 
اعتکاف فرصتی برای زدودن غبارهای درون است
آیین اعتکاف کلاس خودسازی است
فیلم| اعتکاف،فرصتی برای عبادت خالصانه
سلوک دانش آموزان لرستان در اعتکاف/ خلوتی برای خودسازی در مساجد+ فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 بهمن 1402 ساعت 20:502024-01-26سياسي

اعتکاف، فرصتی طلایی برای تفکر و خودسازی


تمرین اخلاص اولین نکته و دستاورد مهم در مراسم معنوی اعتکاف بوده و نخ اعتبار تمام اعمال اخلاص است و اگر همه اعمال و رفتار و گفتار بخاطر خدا باشد موجب سعادت دنیا و آخرت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مالک رحمتی شامگاه جمعه در جمع معتکفان تبریزی در مسجد جامع این شهر، حضور در این مراسم معنوی را توفیقی الهی دانسته و اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش متولیان تعداد معتکفین استان نسبت به سال قبل افزایش یکصد درصدی داشته و این فرصتی طلایی برای خودسازی روحی و معنوی است.

وی ادامه داد: تمرین اخلاص اولین نکته و دستاورد مهم در مراسم معنوی اعتکاف بوده و نخ اعتبار تمام اعمال اخلاص است و اگر همه اعمال و رفتار و گفتار بخاطر خدا باشد موجب سعادت دنیا و آخرت خواهد شد.

استاندار گفت: معتکف هنگام خروج از اعتکاف اگر به سه سئوال پاسخ دهد در باقی عمر بیمه خواهد شد و خداشناسی و اینکه خدا کیست و توحید به عنوان سرسلسله اعمال به چه معناست، نخستین سئوالی است که معتکفان اگر به آن درک یابند، توفیقی بسیار مهم شامل حال آنها شده است.

وی با بیان اینکه پی بردن به گوشه ای از صفات خداوند متعال مهمترین تلنگر اعتکاف است و در این صورت است که خواهیم فهمید رزاق خداوند متعال است نه دیگران، افزود: خودشناسی دومین درس مهم اعتکاف و معرفت النفس دومین توشه این ایام


برچسب ها: اعتکاف - به گزارش خبرگزاری فارس - معنوی - دنیا و آخرت - اخلاص - مراسم - خودسازی
آخرین اخبار سرویس:

اعتکاف، فرصتی طلایی برای تفکر و خودسازی

اعتکاف، فرصتی طلایی برای تفکر و خودسازی