مطالب مرتبط:
اجرای بالغ بر 50 هزار تن آسفالت در سطح منطقه 17
اجرای بالغ بر 50 هزار تن آسفالت در سطح منطقه 17
اجرای طرح کاشت نهال به جای اهدای تندیس در سازمان منطقه آزاد اروند
اجرای طرح هادی روستای سیف کتی با یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار
آغاز اجرای عملیات طرح تقویت آبرسانی جنوب به شرق شهر کرمانشاه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 17:452024-02-05سياسي

زیرساختهای اجرای مزد منطقه ای را نداریم


رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران بر لزوم حفظ جایگاه این تشکل در جلسات شورای عالی کار و مجامع تصمیم ساز تاکید کرد و اجرای طرح مزد منطقه ای در کشور را فاقد زیرساخت های لازم دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سمیه گلپور با تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین سال انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار کرد: مردم 45 سال پای ارزش ها و انقلاب اسلامی ایستاده اند و از تصمیم سازان انتظار هوشمندی دارند که به مطالبات بر حق آنها به معنای واقعی توجه و رسیدگی شود.

وی افزود: در خصوص متناسب سازی مزد ذیل ماده 41 قانون کار حرکت می کنیم و حقی است که قانون برای ما قائل شده است و هیچکدام از مطالبات ما از بحث طبقه بندی مشاغل در قانون کار تا بحث مسکن بر اساس تاکید قانون اساسی،خارج از چارچوب قانون نیست و معتقدیم که فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای نظام مندی جامعه و جمهوریت است که می فرمایند چه مستمری بگیر چه مزد بگیر باید از مزد عادلانه برخوردار باشند و وظیفه دولت این است که شرایط تامین معاش را برای قشر حداقل بگیر فراهم کند.

رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران با اشاره به بحث عیدی و پاداش پایان سال کارگران گفت: در بحث عیدی کارکنان و کارگران و بازنشستگان امروز خبرهایی اعلام شد.


برچسب ها: قانون - فرمایشات مقام معظم رهبری - انجمن های صنفی کارگران - انقلاب شکوهمند اسلامی - قانون کار - ماده 41 قانون کار - مطالبات
آخرین اخبار سرویس:

زیرساختهای اجرای مزد منطقه ای را نداریم

زیرساختهای اجرای مزد منطقه ای را نداریم