مطالب مرتبط:
تکلیف سازمان برنامه و بودجه برای تأمین اعتبار خرید گندم مازاد تولیدی کشاورزان
تکلیف سازمان برنامه برای تأمین اعتبار خرید گندم مازاد تولیدی کشاورزان
تأمین اعتبار برای خرید گندم مازاد تولیدی کشاورزان
تکلیف برنامه هفتم توسعه بر ارتقا 16 رتبه ای ایران در استفاده از فناوری و نوآوری در معادن
واکنش رییس سازمان برنامه و بودجه به اخبار کالابرگ الکترونیک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 22:252024-02-13سياسي

مجمع تشخیص تکلیف سازمان برنامه برای خرید گندم مازاد را تعیین کرد


با تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام، سازمان برنامه و بودجه مکلف شد اعتبار لازم برای خرید گندم مازاد تولیدی کشاورزان را به قیمت نهایی مصوب شورای سیاست گذاری حداکثر تا شش ماهه اول سال 1403 تخصیص و پرداخت کند.

- با تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام، سازمان برنامه و بودجه مکلف شد اعتبار لازم برای خرید گندم مازاد تولیدی کشاورزان را به قیمت نهایی مصوب شورای سیاست گذاری حداکثر تا شش ماهه اول سال 1403 تخصیص و پرداخت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیئت عالی نظارت در ادامه رسیدگی به موارد مغایرت بودجه سال 1403 در جلسه امروز با بررسی بند ث تبصره 8 قانون بودجه 1403 اعلام کرد که شرکت های مباشر خرید گندم از سوی وزارت جهاد کشاورزی تعیین می شوند.

اصناف و صنایع نان حجیم و غیرحجیم مجازند گندم مورد نیاز خود را با اولویت سازوکار کشت قراردادی از کشاورزان با نرخ توافقی خریداری کنند و در صورت کسری تأمین گندم مورد نیاز این مجموعه ها از طریق کشت قراردادی، شرکت های مباشر خرید تضمینی گندم مجازند پس از ثبت سفارش مابقی گندم مورد نیاز صنف و صنعت در سامانه ای که توسط وزارت جهاد کشاورزی ایجاد می شود، نسبت به فروش گندم اقدام کنند.

وزارت جهاد کشاورزی مکلف است از ابتدای سال 1403 به صورت ماهانه و منظم گزارش تفصیلی عملکرد این بند را به کمیسیون کشاورزی، آب منابع طبیعی و محیط زیست و معاو


برچسب ها: سازمان برنامه و بودجه - سازمان برنامه - خرید گندم - شورای سیاست گذاری - مجمع تشخیص مصلحت - برنامه و بودجه - کشاورزان
آخرین اخبار سرویس:

مجمع تشخیص تکلیف سازمان برنامه برای خرید گندم مازاد را تعیین کرد

مجمع تشخیص تکلیف سازمان برنامه برای خرید گندم مازاد را تعیین کرد