مطالب مرتبط:
دستگیری اراذل و اوباش در تهرانسر
دستگیری 5 شرور حرفه ای در تهرانسر + جزییات
دستگیری زنی که با یک شیر به هوا خوری رفته بود
10 اوباش اینترنتی را بشناسید
دستگیری و زندانی شدن نامادری نامهربان کودک 9 ساله در یزد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 14:102024-01-28حوادث

دستگیری اراذل و اوباش در تهرانسر


ششم بهمن ماه خبری مبنی بر حضور اراذل و اوباش در محله تهرانسر تهران و تخریب اموال شهروندان دریافت شد و بررسی های اولیه نشان از این داشت، - رییس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: ششم بهمن ماه خبری مبنی بر حضور اراذل و اوباش در محله تهرانسر تهران و تخریب اموال شهروندان دریافت شد و بررسی های اولیه نشان از این داشت، این افراد با استفاده از سلاح سرد با آسیب رساندن به یکی از شهروندان، قدرت نمایی می کردند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عاملان ناامنی که با استفاده از سلاح سرد قدرت نمایی می کردند و نظم عمومی را برهم می زدند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سرهنگ علی قاسم پور رییس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: ششم بهمن ماه خبری مبنی بر حضور اراذل و اوباش در محله تهرانسر تهران و تخریب اموال شهروندان دریافت شد و بررسی های اولیه نشان از این داشت، این افراد با استفاده از سلاح سرد با آسیب رساندن به یکی از شهروندان، قدرت نمایی می کردند.

وی با بیان اینکه این افراد با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بودند، افزود: تیم عملیات کلانتری 150 تهرانسر سریعا به محل اعزام و 5 متهم را که از اراذل و اوباش سابقه دار بوده اند و قصد حمله به ماموران با سلاح سرد را داشتند، با استفاده از شگرد های پلیسی دستگیر کردند.


برچسب ها: رییس پلیس پیشگیری پایتخت - پلیس پیشگیری پایتخت - اراذل و اوباش - استفاده از سلاح - تهران - پلیس پیشگیری - شهروندان
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اراذل و اوباش در تهرانسر

دستگیری اراذل و اوباش در تهرانسر