مطالب مرتبط:
رونق گردشگری در غرب هرمزگان با احداث پل ارمک
مراحل جالب ساخت فیلتر روغن در یک کارگاه (فیلم)
شناسنامه این 5 گروه باطل شد! | مراحل درخواست تعویض شناسنامه
ویدئویی جالب از مراحل درست کردن سوسیس آلمانی از نمای نزدیک
فرآیند صید ده ها تن ماهی کفال ؛ مراحل فرآوری متفاوت خاویار ماهی کفال (فیلم)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 12:252024-01-21اجتماعي

پل ارمک به مراحل نهایی رسید


پارسیان به طول 100 متر نیاز جدی مردم منطقه برای رهایی از مسدودی این مسیر بدلیل بارش ها در بالادست بود که در مراحل نهایی عملیات اجرایی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احداث پل ارمک در مسیر پارسیان به بندرلنگه یکی از نیازهای جدی مردم منطقه غرب هرمزگان و حتی کشور بود به طوری که هر بار بارندگی در استان های فارس و هرمزگان منجر به طغیان رودخانه و مسدودی این محور می شد اما حالا با احداث پل ارمک، عملا این محور ایمنی بیشتری یافته است.

خداداد مقبلی معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی کشور در این باره عنوان داشت: پل ارمک در مسیر تردد مردم به جزیره کیش نیز قرار دارد و لذا با افتتاح آن، شاهد تردد آسان تر بار و تجهیزات به جزایر غربی استان هرمزگان و نیز شهرستان پارسیان و گامی در راستای بهبود وضعیت تردد در کریدور شرقی - غربی ساحلی نیز خواهد بود.

وی همچنین افزود: پل در دست احداث ارمک با پنج دهانه 20 متری به طول 100 متر در محدوده روستای ارمک در محور ارتباطی بندرلنگه - شهرستان پارسیان و تکمیل راه های طرفین به مراحل پایانی عملیات اجرایی خود رسیده است.

بنابر اعلام اطلاعات راهداری هرمزگان، ارزش ساخت این پل بیش از 40 میلیارد تومان است که احداث آن از آبان ماه 1400 آغاز شده و اکنون بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در مراحل ن


برچسب ها: هرمزگان - پارسیان - به گزارش خبرگزاری فارس - ارمک - احداث - احداث پل - شهرستان پارسیان
آخرین اخبار سرویس:

پل ارمک به مراحل نهایی رسید

پل ارمک به مراحل نهایی رسید