مطالب مرتبط:
مشارکت حداکثری در انتخابات لازمه گذر از پیچ تحریم
میدان داری دانشگاه ها در هم افزایی و مشارکت حداکثری انتخابات 1402
ملت ایران ولایتمداری خود را ثابت کرده اند/ با مشارکت حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار می زنیم
مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اقتدار نظام را نشان می دهد
مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار نظام را نشان می دهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 20:102024-02-17سياسي

مشارکت حداکثری در انتخابات امتداد خون شهدا است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح امتداد خون شهدای والامقام است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح امتداد خون شهدای والامقام است.

عباس برزگر در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت انتخابات پیشرو و مشارکت حداکثری در این انتخابات، اظهار کرد: پس از گذشت 45 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور در موقعیت حساسی قرار دارد و دشمنان جمهوری اسلامی تلاش می کنند تا انقلاب را تضعیف کرده و همواره سعی در ناامید و دلسرد کردن ملت دارند.

وی با بیان اینکه شهدا همواره در زمان حساس کشور در صحنه حضور داشتند، تصریح کرد: مردم ایران با مشارکت پرشور و حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و انتخاب نماینده اصلح، ادامه دهنده سیره شهدای والامقام خواهند بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات را ضامن بقاء نظام و امنیت کشور در برابر در برابر شوم دشمن عنوان کرد و افزود: انتخابات تعیین کننده سرنوشت کشور است و همه اقشار جامعه باید با حضور در پای صندوق های رای و انتخابی آگاهانه و هوشمندانه در سرنوشت کشور که برای اقتدار و سربلندی آن صدها هزار شهید، جا


برچسب ها: انتخاب - مشارکت حداکثری - بنیاد شهید و امور ایثارگران - انتخابات - حداکثری - مشارکت - انتخابات مجلس شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری در انتخابات امتداد خون شهدا است

مشارکت حداکثری در انتخابات امتداد خون شهدا است