موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
پرداخت تسهیلات ازدواج بانک توسعه تعاون در آذربایجان شرقی 3.7 برابر شد
برگزاری جشنواره موسیقی فجر آذربایجان شرقی با حضور 57 گروه
سهم حدود چهار درصدی ارزش افزوده آذربایجان شرقی در اقتصاد کشور
استاندار آذربایجان شرقی: توقف پروژه های که با فشار نمایندگان مجلس کلنگ زنی و رها شدند
میزان درآمد آذربایجان شرقی در 9 ماهه امسال چقدر است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 08:502024-02-13حوادث

کلاهبرداری بیش از 5 میلیاردی با ترفند برنده شدن در قرعه کشی آذربایجان شرقی


فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری کلاهبردار بیش از پنج میلیارد ریالی با اقدام به موقع پلیس فتای شهرستان سراب خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری کلاهبردار بیش از پنج میلیارد ریالی با اقدام به موقع پلیس فتای شهرستان سراب خبر داد.

سردار علی محمدی در تشریح این خبر گفت: با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا شهرستان سراب و با در دست داشتن دستور قضایی عنوان داشته که از حساب وی مبلغ پنج میلیارد و 100 میلیون ریال برداشت غیرمجاز صورت گرفته است که در این خصوص از پلیس تقاضای رسیدگی به موضوع را خواستار شد.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد فرد کلاهبردار در تماس با مالباخته اعلام می کند که مالباخته در قرعه کشی یکی از اپراتورها، برنده جایزه نقدی شده است و برای دریافت جایزه باید اطلاعات کارت بانکی خود را اعلام کند.

وی ادامه داد: متهم با استفاده از انواع ترفندها و با جلب اعتماد قربانی پس از دریافت اطلاعات کارت بانکی به همراه رمزهای پیامک شده برای تلفن همراه وی اقدام به خالی کردن حساب بانکی شاکی را می کند.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا شهرستان سراب بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با انجام تحقیقات و بررسی های فنی و پلیسی، متهم را بازداشت کردند.


برچسب ها: آذربایجان شرقی - کلاهبردار - آذربایجان - شهرستان سراب - دستگیری کلاهبردار - فرمانده انتظامی - میلیارد
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری بیش از 5 میلیاردی با ترفند برنده شدن در قرعه کشی آذربایجان شرقی

کلاهبرداری بیش از 5 میلیاردی با ترفند برنده شدن در قرعه کشی آذربایجان شرقی