مطالب مرتبط:
نصب کنتور های هوشمند آب تا انتهای سال جاری در مشهد عملیاتی می شود
اعطای تسهیلات کم بهره به طرح های درآمدزای دهیاری ها تصویب شد
اعطای تسهیلات کم بهره به طرح های درآمدزای دهیاری ها تصویب شد
بهره برداری از 7 ناحیه صنعتی در استان هرمزگان
22 پروژه عمرانی بنیاد مسکن زنجان آماده بهره برداری است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 22:152024-01-31اقتصادي

کشاورزان کرمانی برای نصب کنتور هوشمند تسهیلات بدون بهره دریافت می کنند


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمان گفت: تسهیلات بدون بهره به کشاورزان این استان برای نصب کنتور هوشمند بر روی چاه های کشاورزی پرداخت می شود.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمان گفت: تسهیلات بدون بهره به کشاورزان این استان برای نصب کنتور هوشمند بر روی چاه های کشاورزی پرداخت می شود.

حمید علیدادی سلیمانی امروز، 11 بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نصب کنتور هوشمند بر روی چاه های کشاورزی، به منظور نظارت بر میزان برداشت آب و حفاظت از منابع آب زیرزمینی از اهمیت بالایی برخوردار است و بر اساس قانون همه چاه ها بایستی به کنتور مجهز شوند.

وی بیان کرد: به منظور اعطای تسهیلات یک تفاهمنامه با بانک کشاورزی منعقد شده تا کشاورزانی که در تامین منابع مالی برای نصب کنتور دچار مشکل هستند، بتوانند از مزایای این طرح برای نصب کنتور بر روی چاه های خود استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان با بیان اینکه تسهیلات به صورت قرض الحسنه و بدون بهره است، تصریح کرد: کشاورزان می توانند با مراجعه به شعب بانک کشاورزی درخواست خود را تنظیم و تسهیلات خرید کنتور هوشمند آب را دریافت کنند.

علیدادی سلیمانی گفت: سقف تسهیلات پرداختی به کشاورزان 70 درصد مبلغ هزینه خرید و نصب کنتور است که کشاورزان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاد


برچسب ها: تسهیلات بدون بهره - کنتور هوشمند - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای - چاه های کشاورزی - کنتور - کشاورزان - شرکت آب منطقه ای
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان کرمانی برای نصب کنتور هوشمند تسهیلات بدون بهره دریافت می کنند

کشاورزان کرمانی برای نصب کنتور هوشمند تسهیلات بدون بهره دریافت می کنند