مطالب مرتبط:
برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در چهار حوزه انتخابیه
نتانیاهو: در حالی که ما مشغول جنگ در غزه هستیم، برخی در داخل به دنبال برگزاری انتخابات زودهنگام هستند / در شرایط جنگی فعلی، برگزاری انتخابات به معنای پذیرش شکست در برابر حماس است
آخرین هماهنگی های مسئولان اجرایی اصفهان برای برگزاری انتخابات پرشور در یازدهم اسفندماه
مقدمات و زیر ساخت های لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در کردستان فراهم است
فراهم شدن زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخابات 11 اسفند در استان بوشهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1402 ساعت 15:402024-02-19سياسي

برگزاری 23 فرآیند انتخابات به شکل الکترونیکی در زنجان


23 فرآیند از مجموع 25 فرآیند انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود که این امر در راستای افزایش سرعت، دقت، شفافیت و صرفه جویی در زمان و هزینه است.

- ایسنا/زنجان فرماندار زنجان گفت: 23 فرآیند از مجموع 25 فرآیند انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود که این امر در راستای افزایش سرعت، دقت، شفافیت و صرفه جویی در زمان و هزینه است.

پرویز خالقی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی مختلف برای عوامل انتخاباتی، اعضای شعب، نمایندگان فرماندار و دیگر کاربران در شعبه های رأی گیری، بیان کرد: همکاران و دست اندرکاران امر انتخابات شبانه روز در تلاشند تا خللی در برگزاری این دوره از انتخابات به وجود نیاید.

وی با توضیح اینکه 23 فرآیند از مجموع 25 فرآیند انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود، ادامه داد: این امر در راستای افزایش سرعت، دقت، شفافیت و صرفه جویی در زمان و هزینه است.

فرماندار زنجان با توضیح اینکه همه تلاش ها بر پایه برگزاری انتخاباتی با شکوه و سالم است، اظهار کرد: از همه عوامل اجرایی، مجریان و دست اندارکاران انتخابات از جمله کاربران درخواست شده است، در همه مراحل انتخابات حداکثر دقت و شفافیت قانونی را سرلوحه کار خود قرار دهند تا انتخاباتی درخور مردم شهرستان برگزار شود.


برچسب ها: انتخابات - به صورت الکترونیکی - فرآیند - الکترونیکی - برگزار - صرفه جویی - برگزاری
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 23 فرآیند انتخابات به شکل الکترونیکی در زنجان

برگزاری 23 فرآیند انتخابات به شکل الکترونیکی در زنجان