مطالب مرتبط:
محدودیت مهم ارزان ترین گوشی سامسونگ!
محدودیت مهم ارزان ترین گوشی سامسونگ!
ارزان ترین مدل گوشی پوکو X6 در راه است/ عکس
ارزان ترین مدل گوشی پوکو X6 در راه است + عکس
هفت سین امسالت را با 100 تومان بساز | آموزش درست کردن سفره هفت سین ارزان قیمت +ویدئو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 11:052024-02-03فناوري

محدودیت مهم ارزان ترین گوشی سامسونگ!


گفته می شود که گلکسی زد فولد 6 سامسونگ علاوه بر مدل اصلی، حداقل یک مدل اقتصادی نیز خواهد داشت؛ دستگاهی که قرار است به سامسونگ برای تسلط بیشتر بر بازار تاشدنی ها کمک کند.

- جی پلاس ، ادعا شده است که نسخه ی میان رده ی زد فولد 6 از پسوند FE استفاده می کند و قلم لمسی اس پن را که ممکن است برای بعضی کاربران مهم باشد، پشتیبانی نخواهد کرد.

براساس گزارش زومیت، گوشی های گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 تفاوت خاصی از نظر ظاهری با مدل های نسل قبلی خود نداشته اند و به طور کلی، گوشی های سامسونگ در بخش تاشو از زبان طراحی تقریباً ثابتی در همه ی مدل ها استفاده کرده اند.

پیش بینی می شود که زد فولد 6 با تغییرات بیشتری نظیر استفاده از نمایشگر بزرگ تر با وضوح بالاتر، مکانیزم لولای پیشرفته تر و همینطور ضخامت کمتر همراه باشد که آن را با گوشی های تاشویی مانند وان پلاس Open رقابت پذیرتر خواهد کرد.

هیچ یک از گوشی های گلکسی زد فولد 5، گلکسی زد فولد 4 یا گلکسی زد فولد 3 با S Pen یا محفظه ی اختصاصی آن (مانند گلکسی S24 اولترا) عرضه نشدند و کاربر مجبور می شد قلم لمسی را به طور جداگانه خریداری کند و به فکر جایی برای قرار دادن آن باشد.

اگر گزارش ETNews رنگ حقیقت به خود بگیرد، سامسونگ قرار است مدل اقتصادی گلکسی زد فولد 6 را بدون پشتیبانی از S Pen به بازار عرضه کند.


برچسب ها: سامسونگ - استفاده - گوشی - گلکسی - پلاس - وان پلاس - پیش بینی
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت مهم ارزان ترین گوشی سامسونگ!

محدودیت مهم ارزان ترین گوشی سامسونگ!