مطالب مرتبط:
عکاس ایسنا منتخب بخش نمایشگاهی جشنواره سراسری وفا شد
ایسنا لیگ دسته یک فوتبال؛ چادرملو اردکان
چادرملو بیخیال صدرنشینی نیست! ایسنا
پادکست/ بسته انتخاباتی ایسنا؛ اصلاح طلبان در شوک رودررویی با اصلاح طلبان!
دریچه های سد رودبار الیگودرز باز می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1402 ساعت 10:252024-02-15اجتماعي

مطالبات مخاطبان ایسنا از فرمانداری رودبار


«هشدار زیست محیطی به واحدهای تولید روغن زیتون در رودبار« در صفحه رسمی خبرگزاری ایسنا منطقه گیلان در گفت وگو با رییس اداره حفاظت محیط زیست رودبار با بیان اینکه واحدهای روغن کشی در شهرستان رودبار یک مرحله .

- ایسنا/گیلان در روز شنبه  4 آذر 1402 ساعت 12:07 مصاحبه ای با تیتر: هشدار زیست محیطی به واحدهای تولید روغن زیتون در رودبار در صفحه رسمی خبرگزاری ایسنا منطقه گیلان در گفت وگو با رییس اداره حفاظت محیط زیست رودبار با بیان اینکه واحدهای روغن کشی در شهرستان رودبار یک مرحله به دلیل عدم رعایت موارد زیست محیطی پلمب شدند، منتشر شد.

مخاطبان خبرگزاری سوالاتی را مطرح کردند که پیرو موارد فوق و ضریب حساسیت موضوع، سوالات به منظور شفاف سازی در خصوص اخبار منفی موجود در روز 6 آذر 1402 به صورت صوتی در گفت وگوی تلفنی و به صورت پیام برای فرمانداری رودبار-2 مسئول به صورت مجزا- ارسال شد و طی تماس های متعدد -بیش از 9 بار- پیگیری هم انجام پذیرفت، اما فرمانداری رودبار تا به امروز که 26 بهمن ماه است هیچ تلاش و تقلایی نداشته و نه صریحا، نه تلویحا، نه کتبا نه تلگرافا نه مع الواسطه نه بی واسطه هیچ جوابی به خبرگزاری ایسنا نرسیده است و فقط توسط روابط عمومی بارها قول نشست حضوری را داده اند.


برچسب ها: رییس اداره حفاظت محیط زیست - رودبار - زیست محیطی - حفاظت محیط زیست - خبرگزاری ایسنا - شهرستان رودبار - خبرگزاری
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات مخاطبان ایسنا از فرمانداری رودبار

مطالبات مخاطبان ایسنا از فرمانداری رودبار