مطالب مرتبط:
اعلام زمان بندی امتحانات نهایی
فراخوان ساخت 50 جایگاه CNG و 30 جایگاه سوخت مایع دستاورد دولت سیزدهم در سیستان و بلوچستان
اژه ای: قوه قضاییه بر انسداد گلوگاه های فساد متمرکز است
فراخوان ساخت 50 جایگاه CNG و 30 جایگاه سوخت مایع در سیستان و بلوچستان
تمرکز قوه قضاییه بر انسداد گلوگاه های فساد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 11:302024-02-10اجتماعي

توجه ویژه به انسداد مبادی بی سوادی در خوزستان/ جایگاه خوبی در امتحانات نهایی نداریم


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بر لزوم توجه ویژه به انسداد مبادی بی سوادی و شناسایی بازماندگان از تحصیل در استان تاکید کرد.

- ایسنا/خوزستان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بر لزوم توجه ویژه به انسداد مبادی بی سوادی و شناسایی بازماندگان از تحصیل در استان تاکید کرد.

عبدالله حبیبی در نشست وزیر آموزش و پرورش با معاونان و مدیران مناطق چهل گانه آموزش و پرورش خوزستان که امروز (21 بهمن ماه) در اداره کل آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: استان خوزستان با تقدیم 2 هزار و 840 دانش آموز شهید و 640 فرهنگی شهید جزو استان های پر تعداد در عرصه شهادت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تقدیر از اجرای طرح رتبه بندی معلمان، افزود: نظام صحیح رتبه بندی فرهنگیان، در جامعه فرهنگی امیدی ایجاد کرد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به برنامه های این اداره کل گفت: توسعه فرآیند مهارت آموزی، جوان گرایی، توجه ویژه به دانشگاه فرهنگیان و نقش آن در آموزش و تربیت و توجه به طرح مدرسه کانون تربیتی محله که در 20 درصد از مدارس در حال اجرا است، از اولویت های آموزش و پرورش استان خوزستان است.

وی افزود: استان خوزستان دارای 40 منطقه آموزشی و بیش از یک میلیون و 100 هزار دانش آموز است اما نتوانسته است به جایگاه خوبی در امتحانات نهایی در کشور دست پید


برچسب ها: آموزش و پرورش خوزستان - اداره کل آموزش و پرورش - آموزش و پرورش - خوزستان - بازماندگان از تحصیل - اداره کل - آموزش
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه به انسداد مبادی بی سوادی در خوزستان/ جایگاه خوبی در امتحانات نهایی نداریم

توجه ویژه به انسداد مبادی بی سوادی در خوزستان/ جایگاه خوبی در امتحانات نهایی نداریم